Gå til innhold

Itbutikken sendte meg tom skjermkorteske


Anbefalte innlegg

Har hatt problemer med mitt GF4 ti4400 skjermkort. Sendte derfor kortet som reklamasjon til ITbutikken, der de konstaterte feilen umiddelbart.

Kortet ble sendt 15.september, og i dag over 1.mnd senere hentet jeg kortet på posten. Lykkelig over endelig å få tilbake kortet mitt, åpnet jeg esken straks, og til min store forbauselse måtte jeg konstatere at esken kun inneholdt cdr og kabler - ingen skjermkort :o :o :o

Heiv meg på telefonen med engang (15:30), men etter å ha forsøkt å få kontakt med avdelingen i Norge i over 30min, måtte jeg gi opp da telefonsvareren sa at butikken var stengt for dagen (16:00).

 

Arghhhhhhhhhhhh........... :grumpy::evil::cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tøv. Alle pakkesendinger er forsikret mot denslags.

 

Ikke vær så kjapp. Kan du forklare hvorfor vi ble bestjålet?

 

Vi var en kameratgjeng som skulle sende noen bom-bom esker til noen i militæret(som en del av noe annet selvfølgelig). Da pakken kom frem, og vi senere møttes -i løpet av en perm-. Fikk vi høre, "Dere kunne jo hvertfall latt snopet være igjen. Alt var jo spist opp".

Alle(3) utenom en hadde fått tomme esker, den siste hadde fått en halv-full en.

 

Dette er harde fakta, jeg lover dere med hånden på manualen.

 

Konklusjon : Folk er frekkere en før :-?

Lenke til kommentar
Tøv. Alle pakkesendinger er forsikret mot denslags.

 

Ikke vær så kjapp. Kan du forklare hvorfor vi ble bestjålet?

 

Vi var en kameratgjeng som skulle sende noen bom-bom esker til noen i militæret(som en del av noe annet selvfølgelig). Da pakken kom frem, og vi senere møttes -i løpet av en perm-. Fikk vi høre, "Dere kunne jo hvertfall latt snopet være igjen. Alt var jo spist opp".

Alle(3) utenom en hadde fått tomme esker, den siste hadde fått en halv-full en.

 

Dette er harde fakta, jeg lover dere med hånden på manualen.

 

Konklusjon : Folk er frekkere en før :-?

 

Forsikring forhindrer ikke tyveri, men sikrer deg dersom dette skulle skje. En over her nevner at personen som skulle mottatt skjermkortet har et problem hvis kortet er stjålet av postpersonell, og det er dette jeg kommenterer. Selvfølgelig vil kortets egentlige eier få litt arbeid med å fremme kravet, men han er uansett dekket (eller posten, rettere sagt) av forsikring, såfremt kortet ble sendt som f.eks. en Norgespakke.

Lenke til kommentar
Tøv. Alle pakkesendinger er forsikret mot denslags.

Vi var en kameratgjeng som skulle sende noen bom-bom esker til noen i militæret(som en del av noe annet selvfølgelig).

 

Til alle våre venner på østlandet så er bom-bom det samme som drops :wink:

 

Når jeg var i militæret i Oslo så trodde jo enkelte der at det var en kaffesort :woot:

 

Edit: Beklager min overdreven bruk av smileys :-?

Lenke til kommentar
Har hatt problemer med mitt GF4 ti4400 skjermkort. Sendte derfor kortet som reklamasjon til ITbutikken, der de konstaterte feilen umiddelbart.

Kortet ble sendt 15.september, og i dag over 1.mnd senere hentet jeg kortet på posten. Lykkelig over endelig å få tilbake kortet mitt, åpnet jeg esken straks, og til min store forbauselse måtte jeg konstatere at esken kun inneholdt cdr og kabler - ingen skjermkort :o :o :o

Heiv meg på telefonen med engang (15:30), men etter å ha forsøkt å få kontakt med avdelingen i Norge i over 30min, måtte jeg gi opp da telefonsvareren sa at butikken var stengt for dagen (16:00).

 

Arghhhhhhhhhhhh........... :grumpy::evil::cry:

 

Henger du på telefonen nå? Keep us posted!

Lenke til kommentar
vel.. jeg frykter seriøst at itbutikken kommer til å vri seg unna... men ikke gi opp, du har selvfølgelig retten på din side..

 

Men å bevise at han ikke har mottatt skjermkortet blir vel litt verre, såfremt vekten på pakken ikke er spesifisert.

 

Det er ikke noe problem. Vekta på pakken registreres ved innlevering av pakken. Er den det samme som din motatte pakke(du må veie din), har det aldri vært noe skjermkort i pakka.

 

Blir det et problem får du bare dra ned på et postkontor, be dem veie pakka og bekrefte innholdet. Det får du da fakse til dem.

Lenke til kommentar
vel.. jeg frykter seriøst at itbutikken kommer til å vri seg unna... men ikke gi opp, du har selvfølgelig retten på din side..

 

Men å bevise at han ikke har mottatt skjermkortet blir vel litt verre, såfremt vekten på pakken ikke er spesifisert.

 

Det er ikke noe problem. Vekta på pakken registreres ved innlevering av pakken. Er den det samme som din motatte pakke(du må veie din), har det aldri vært noe skjermkort i pakka.

 

Blir det et problem får du bare dra ned på et postkontor, be dem veie pakka og bekrefte innholdet. Det får du da fakse til dem.

 

Legg merke til såfremt vekten ikke er spesifisert.

Lenke til kommentar

Mottok for en tid tilbake 3 kolli med pc deler fra psdata,da jeg hentet disse på posten så jeg at på den ene esken var teipen av på ene kotsiden av lokket, reagerte ikke på dette da jeg trodde det var fordi den var blitt løftet etter kanten på lokket og at teipen derfor var slitt av.

Da jeg kom hjem og pakket opp viste det seg imidlertid at cpuen som var en av delene i den esken var i manko, tok kontakt med psdata de kunne bekrefte at den var med. Psdata sendte meg en ny omgående og om de fikk den erstattet hos posten vet jeg ikke. Så sjekk pakken nøye på postkontoret og er det tvil åpne den der og skjekk, du stiller svakere om du først merker det etter at du er kommet hjem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...