The Jackal Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Var en tur innom Spaceworld her og så et rollespill blant PC-titlene. Reklamerte med at det hadde alle reglene fra D&D 3.5 eller no slikt. På bildene bak kunne det ligne på noe ala Baldurs Gate/Diablo, men jeg husker seffern ikke hva det heter. Noen som har noe forslag? Var nok helt nytt også. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Warlock Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Kan muligens være icewind dale 2,ikke vet jeg. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Temple of Elemental Evil Lenke til kommentar
Heales Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Spillet er "The Temple of Elemental Evil". Er det første spillet som er basert på DD ver.3.5 reglene. Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 Spillet er "The Temple of Elemental Evil". Er det første spillet som er basert på DD ver.3.5 reglene. Det er helt korrekt. Fant akkurat en nyere tråd som heter "The Temple of Elemental Evil". Husket det når jeg så den. Takk for svar alle mann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå