Walter_S Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Sommer, blå himmel og hvite seil Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Ja, du holder deg til det maritime som så ofte før. Lys, skarphet, farger osv. sitter som vanlig. Seilet måtte vel gå med i toppkuttet? Kanskje litt midtstilt om ikke helt. Nå vet jeg jo ikke hvordan det vil funke å kutte på innsiden av det hvite huset i venstrekanten? Roar Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 24. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2014 Ja. midtstillingen er nok litt leit. Jeg hadde problemer på høyre siden for der ligger det ei svær betongbru (Kjøkøybru) som du ser begynnelsen av øverst. Jeg hadde ikke lyst å få med selve bruen, og valgte denne løsningen her. Takk for kommentaren Roar. Mvh, Walter Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Frisk bør, både for skuta, bildet og fotografen! (Tenkte noen tanker om kutt og utsnitt: "Kragerø" i venstre bildekant og broåpningen i høyre hadde gitt en videre fortelling.) Veldig bra, livaktig! Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 24. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2014 Takk for hyggelig kommentar, Olav Bjarte! :o) Mvh, Walter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg