ProphetSe7en Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Hva er beste måten å få automatisk backup av bilder på Android? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Dropbox vil jeg si. Når jeg tar bilder med kamera vil disse lastes automatisk opp til dropboxen min. Sømløst og enkelt. Kan hente de ned igjen fra hvilken som helst maskin også. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 24. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2014 Brukte Dropbox tidligere, så kanskje jeg skal vurdere det igjen. Problemet er at jeg har mye mer plass på både google drive og onedrive. Tar disse automatisk backup av bilder også? Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 OneDrive har mulighet for det. Har ikke testet selv. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Last ned appen CloudVault, så får du tatt backup til Google Drive. Dropbox tar så vidt jeg vet kun backup av bildene i kamera-mappen og ikke screenshots eller f.eks. Snapchat-saves, det gjør CloudVault. Lenke til kommentar
KongenLars Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Merkelig at ingen har nevnt G+ (Eventuelt Google Bilder). Tar backup av hele galleriet. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Last ned appen CloudVault, så får du tatt backup til Google Drive. Dropbox tar så vidt jeg vet kun backup av bildene i kamera-mappen og ikke screenshots eller f.eks. Snapchat-saves, det gjør CloudVault. Dropbox tar alle bilder uansett mappe, bruker den selv. Lenke til kommentar
eddott Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Med Flickr får du 1 TB gratis. Appen kan laste opp bilder automatisk. Lenke til kommentar
blutut Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Bruker både Dropbox og Google+, begge funker like bra men når gratis lagringsplass er oppbrukt er Google+ billigst : http://www.dinside.no/929320/saa-mye-koster-nettlagringen Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Syntes også Google's egen bilde backup som KongenLars forslår virker fint. Google.com: Turn Auto Backup on or off https://support.google.com/plus/answer/1647509?hl=en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå