Gå til innhold

Hva er deres største seier?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hmm.

 

Må bli mot Veitvet IL på guttelaget (spilte da for SF Grei).

Tror vi vant 18-0.

 

Når vi snakker fotball her så la det bli sagt at jeg har vunnet 21-0 mot Kolstad :woot:

 

Det er viktig å bringe på bane på hvilket nivå dere var da. Miniputt gjelder ikke.

 

Gutter 13 var det vel - Vanlig serie.

Lenke til kommentar
hmm.

 

Må bli mot Veitvet IL på guttelaget (spilte da for SF Grei).

Tror vi vant 18-0.

 

Når vi snakker fotball her så la det bli sagt at jeg har vunnet 21-0 mot Kolstad :woot:

 

Jeg har vært med å TAPE 21-0 i fotball! I slutten av andreomgang var vi så lei at vi begynte å skyte på eget mål, og keeperen gadd ikke redde skuddene mer. Det endte med at vi fikk bot av fotballforbundet for usportslig oppførsel. :lol:

Lenke til kommentar
Jeg greide å komme meg på skolen til kl. 0900 på fredag etter å ha vært på et par nachspiel frem til kl. 0400 natta før :o

 

WOW...Ta deg en tur til Ayia Napa og ha "grøftefyll" i 14 dager på rad :yes: slik som jeg og noen kammerater gjorde. Ikke alle klarer det tenker jeg :p

Lenke til kommentar

Dette var ikke mye å skryte av gutter. Jeg har vært med å vinne 47 (eller var det 43?) - 0 i en fotballkamp(!) Husker ikke hvor gamle vi var, var vel gutt. I snitt 2 min mellom hvert mål er ikke så dårlig. ;)

 

Det hører med til historien at vi taptet 5-3 elns mot samme lag senere i sesongen. Det kalles ustabil form.

Lenke til kommentar

Levd i en hel haug av år :D:woot: hmm og veldig mange "milepæler" slått ned i loggen min underveis :) Kuleste som har hendt som jeg ENDA har glede av er vel bil sertvikatet hehe.

 

Hvem bryr seg vel om noen som har vunnet 100-0 i no sports greier? Ring meg hvis du klarer 100 1,5L cola på samme tid som en fotballkamp varer, da begynner vi å snakke prestasjon :lol:

Lenke til kommentar
Dette var ikke mye å skryte av gutter. Jeg har vært med å vinne 47 (eller var det 43?) - 0 i en fotballkamp(!) Husker ikke hvor gamle vi var, var vel gutt. I snitt 2 min mellom hvert mål er ikke så dårlig. ;)

 

Det hører med til historien at vi taptet 5-3 elns mot samme lag senere i sesongen. Det kalles ustabil form.

 

Fotball er kjipt.

Lenke til kommentar

gutte serien (or whatever) for 4 år siden (tror jeg det var), vant alle (16) kampene den den serien, største seier ble 8-1 mot det som var det antatt beste laget før serien :)

 

EDIT: Forøvrig så tapte vi sesongen etterpå 13-0 på hjemmebane mot et lag som ikke var med den første sesongen (vet ikke hvorfor men), så vant vi 8-0 på bortebane mot samme laget i samme sesong.

 

 

Det kalles ustabil form.

 

:yes:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...