Togo Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Vår er 144-0 i CTF i Vietcong! Uavhengig av hvilken type mode (DM, TDM, etc). Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 hmm. Må bli mot Veitvet IL på guttelaget (spilte da for SF Grei). Tror vi vant 18-0. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 hmm. Må bli mot Veitvet IL på guttelaget (spilte da for SF Grei). Tror vi vant 18-0. Når vi snakker fotball her så la det bli sagt at jeg har vunnet 21-0 mot Kolstad Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 hmm. Må bli mot Veitvet IL på guttelaget (spilte da for SF Grei). Tror vi vant 18-0. Når vi snakker fotball her så la det bli sagt at jeg har vunnet 21-0 mot Kolstad Det er viktig å bringe på bane på hvilket nivå dere var da. Miniputt gjelder ikke. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 hmm. Må bli mot Veitvet IL på guttelaget (spilte da for SF Grei). Tror vi vant 18-0. Når vi snakker fotball her så la det bli sagt at jeg har vunnet 21-0 mot Kolstad Det er viktig å bringe på bane på hvilket nivå dere var da. Miniputt gjelder ikke. Gutter 13 var det vel - Vanlig serie. Lenke til kommentar
Hetzer Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Da jeg klarte å bryte meg ut av Østmarka psykiatriske og nedkjempe Zerx Mon'thanot i en episk duell som la landene øde i flere kilometers omkrets Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Da jeg klarte å bryte meg ut av Østmarka psykiatriske og nedkjempe Zerx Mon'thanot i en episk duell som la landene øde i flere kilometers omkrets Min type humor. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Telefon selger i 3måneder, and counting:) Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Jeg greide å komme meg på skolen til kl. 0900 på fredag etter å ha vært på et par nachspiel frem til kl. 0400 natta før :o Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Min største seier må vell være 6kill HS på IceWorld CG3:FUN Lenke til kommentar
Toa Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 hmm. Må bli mot Veitvet IL på guttelaget (spilte da for SF Grei). Tror vi vant 18-0. Når vi snakker fotball her så la det bli sagt at jeg har vunnet 21-0 mot Kolstad Jeg har vært med å TAPE 21-0 i fotball! I slutten av andreomgang var vi så lei at vi begynte å skyte på eget mål, og keeperen gadd ikke redde skuddene mer. Det endte med at vi fikk bot av fotballforbundet for usportslig oppførsel. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Har vært med på å tape 23 - 1 på guttenivå, Uten at vi scoret på oss selv Lenke til kommentar
Indrazor Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Kom meg pa jobb til klokken 08.00 i mårrest etter å ha søtte opp til klokka 05.30 med Planetside Lenke til kommentar
neXon Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Jeg greide å komme meg på skolen til kl. 0900 på fredag etter å ha vært på et par nachspiel frem til kl. 0400 natta før :o WOW...Ta deg en tur til Ayia Napa og ha "grøftefyll" i 14 dager på rad slik som jeg og noen kammerater gjorde. Ikke alle klarer det tenker jeg Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Dette var ikke mye å skryte av gutter. Jeg har vært med å vinne 47 (eller var det 43?) - 0 i en fotballkamp(!) Husker ikke hvor gamle vi var, var vel gutt. I snitt 2 min mellom hvert mål er ikke så dårlig. Det hører med til historien at vi taptet 5-3 elns mot samme lag senere i sesongen. Det kalles ustabil form. Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Levd i en hel haug av år hmm og veldig mange "milepæler" slått ned i loggen min underveis Kuleste som har hendt som jeg ENDA har glede av er vel bil sertvikatet hehe. Hvem bryr seg vel om noen som har vunnet 100-0 i no sports greier? Ring meg hvis du klarer 100 1,5L cola på samme tid som en fotballkamp varer, da begynner vi å snakke prestasjon Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Dette var ikke mye å skryte av gutter. Jeg har vært med å vinne 47 (eller var det 43?) - 0 i en fotballkamp(!) Husker ikke hvor gamle vi var, var vel gutt. I snitt 2 min mellom hvert mål er ikke så dårlig. Det hører med til historien at vi taptet 5-3 elns mot samme lag senere i sesongen. Det kalles ustabil form. Fotball er kjipt. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 gutte serien (or whatever) for 4 år siden (tror jeg det var), vant alle (16) kampene den den serien, største seier ble 8-1 mot det som var det antatt beste laget før serien EDIT: Forøvrig så tapte vi sesongen etterpå 13-0 på hjemmebane mot et lag som ikke var med den første sesongen (vet ikke hvorfor men), så vant vi 8-0 på bortebane mot samme laget i samme sesong. Det kalles ustabil form. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Da jeg klarte å bryte meg ut av Østmarka psykiatriske og nedkjempe Zerx Mon'thanot i en episk duell som la landene øde i flere kilometers omkrets Beste jeg har hørt HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA *grin* *grin* *grin* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå