7R41N33 Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Hei! Er ny her på forumet og har aldri tenkt på psyke før. Som foreksempel hva jeg kan gjøre for andre for å forpeste eller forbedre dagen.Humøret mitt kan hvertfall gå fra topp til bunn veldig raskt. Gjerne kan det stå på topp eller bunn lenge til en liten ting snur alt på hodet. Hva gjorde dere glad idag? Hva gjorde dere sur, eller nedfor ? Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 I dag ble jeg glad for de første ultralyd bildene av min kommende datter som vi venter i slutten av Oktober, sammen med en fantastisk kjæreste som jeg stortrives med. Lenke til kommentar
MoonLight Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Blir nedfor ved tanken på jobben og at pengene ikke strekker til. Ble litt bedre av å høre på favoritt musikken min. Må bare smile litt da. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Blir nedfor om jeg får en kraftig økonomisk smekk på 20000 eller noe sånt eller om jeg krangler med kona.... Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 (endret) Hei! Er ny her på forumet og har aldri tenkt på psyke før. Som foreksempel hva jeg kan gjøre for andre for å forpeste eller forbedre dagen. Humøret mitt kan hvertfall gå fra topp til bunn veldig raskt. Gjerne kan det stå på topp eller bunn lenge til en liten ting snur alt på hodet. Hva gjorde dere glad idag? Hva gjorde dere sur, eller nedfor ? Jeg satt ¨på bussholdeplassen i dag for å ta meg en røyk. Humøret var labert, livet føltes dritt, lite framtidshåp. Det kom en buss, men jeg skulle jo ikke med den, så jeg fortsatte med mitt. Da ser jeg bussjåføren vinke spørrende til meg, "skal du være med?" Nei, ellers takk sa jeg og smilte til ham. Deretter fikk jeg et godt smil tilbake. Og det lille galanteriet der var nok til å gjøre meg glad:-) Ps. Det var ingen andre på bussholdeplassen, ellers ville jeg ikke ha røyka der. Tar hensyn.. Endret 24. juni 2014 av hebbelilla Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Å se karakterene mine er en kilde til glede og dommedagsprofetier. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Vel, jeg jobber med IT support, og får jeg en sikkelig sur idiot av en kunde tidlig på dagen ødlegger det resten av dagen for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå