Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hva skal til for å endre ditt humør?

7R41N33

Anbefalte innlegg

Hei!

Er ny her på forumet og har aldri tenkt på psyke før.
Som foreksempel hva jeg kan gjøre for andre for å forpeste eller forbedre dagen.

Humøret mitt kan hvertfall gå fra topp til bunn veldig raskt. Gjerne kan det stå på topp eller bunn lenge til en liten ting snur alt på hodet.

Hva gjorde dere glad idag? Hva gjorde dere sur, eller nedfor ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Er ny her på forumet og har aldri tenkt på psyke før.

Som foreksempel hva jeg kan gjøre for andre for å forpeste eller forbedre dagen.

Humøret mitt kan hvertfall gå fra topp til bunn veldig raskt. Gjerne kan det stå på topp eller bunn lenge til en liten ting snur alt på hodet.

Hva gjorde dere glad idag? Hva gjorde dere sur, eller nedfor ?

Jeg satt ¨på bussholdeplassen i dag for å ta meg en røyk. Humøret var labert, livet føltes dritt, lite framtidshåp. Det kom en buss, men jeg skulle jo ikke med den, så jeg fortsatte med mitt. Da ser jeg bussjåføren vinke spørrende til meg, "skal du være med?" Nei, ellers takk sa jeg og smilte til ham. Deretter fikk jeg et godt smil tilbake. Og det lille galanteriet der var nok til å gjøre meg glad:-)

Ps. Det var ingen andre på bussholdeplassen, ellers ville jeg ikke ha røyka der. Tar hensyn..

Endret av hebbelilla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...