Gå til innhold

Passer ASUS S301LA-DH062H til student + lett gaming?

Qtic

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg ser etter en lett ~13" til skolestart og lurte på om denne passer bra. Hovedbruk blir for det meste i relasjon til studier (økonomi) og til ikke alt for krevende spill som 'League of Legends' og Hearthstone. ASUS S301LA-DH062H ligger på 5690,- og virker grei iht. design, vekt og størrelse.

Tror dere den vil takle de spillene uten problemer, og er det evt. et produkt som vil passe meg bedre som ikke er i en høyere prisklasse?

Takk på forhånd!

Thomas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ut til at skjermkortet (Intel HD Graphics 4400) skal være nok til å dra League of Legends på omtrentlig 40-50 fps på medium til low settings! Om du er fornøyd med dette så tror jeg det skal være å bare kjøre på :)

Ellers er Asus jevnt over et godt merke, har også god erfaring med de fra butikk.

Det eneste jeg la merke til, blir det ikke litt vanskelig å gå en sånn linje som økonomi og ha en laptop som mangler numpad? Bare en personlig mening :)

For alternativets skyld: https://www.komplett.no/asus-f550ln-156-hd-matt/808886 litt større, men dedikert skjermkort og numpad!

Endret av ObZidian
Lenke til kommentar

Gikk for den dere foreslo, hadde ikke falt meg inn hvor avhengig jeg egentlig er av numpad :wee: Takk for hjelp!

Vet du hvor lang tid mpx bruker på levering? bestilte nå nettopp, i tilfelle de har sånn 'bestill før klokka 12' deal

Endret av Qtic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...