Gå til innhold

Noen som fortsatt handler filter fra maxsaver/hkdirect?

Anbefalte innlegg

Hei!

Ser man på forumtråder fra noen år tilbake var maxsaver.net (aka. hkdirect/hvstar/besteastern) ofte anbefalt for kjøp av filter. Søker man etter erfaringer med denne selgeren får man derimot lite treff etter slutten av 2013, i tillegg til at siden ser ut til å ha vært nede i en periode (ref. her) og i dag ikke lenger er en egen nettside, men kun lenker videre til hkdirect på ebay. Er det fortsatt samme gjeng som står bak, og er det noen som har nylige erfaringer med å handle der?

Tenker å kjøpe f.eks. dette og vil bare være sikker på å få ekte vare.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er faktisk en stund siden jeg handlet filtre så vet ikke hvordan ståa er der i gården, men kan tenke meg at de har kjørt to butikker samtidig og nå lagt ned den som har minst inntjening.

Ser at de har solgt ca. 30.000 enheter siden 2004 og siste 12 måneder har de fått 8 negative tilbakemeldinger som hovedsakelig går på logistikken deres og i samme periode 3600 positive tilbakemeldinger.

Siden man bruker paypal og har full mulighet til å få pengene tilbake hvis man ikke er fornøyd ser jeg ingen problemer.

Kan tenke meg at selgere/butikker av 3parts fotoutstyr også føler på kroppen at flere og flere begynner å bruke mobilen som kamera.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...