Gå til innhold

Dele DivX filmer i to..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg får ikke til å brenne filer på 804MB til en 80min plate. Det gjelder SVCD filer, skal ikke si så mye mer, men de fleste gjetter vel hvilke filer det dreir seg om :smile:.

Noen forslag til hvordan jeg brenner over disse?

Har nyeste Nero 5.5.7.2 og en Yamaha 16x brenner.

Telcontar

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-19 15:26, CFD skrev:

Jeg liker virual dub.

Hvis filen ble for stor når du rippet den (eller lasted den ned , så kan du bare komprimere den på nytt)

Mtp det siste utsagnet så er det å komprimere på nytt noe som allerede er ekstremt komprimert (divx) ikke helt bra.. man mister enda mere kvalitet, det blir jo som 2. generasjons bootleg så å si.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-19 15:37, Telcontar skrev:

Jeg får ikke til å brenne filer på 804MB til en 80min plate. Det gjelder SVCD filer, skal ikke si så mye mer, men de fleste gjetter vel hvilke filer det dreir seg om :smile:.

Noen forslag til hvordan jeg brenner over disse?

Har nyeste Nero 5.5.7.2 og en Yamaha 16x brenner.

Telcontar

¨

Da tror jeg du gjør noe feil for jeg hadde ikke noe problemer med å brenne den.....Sony 16x brenner Nero 5.5 x x

Lenke til kommentar

Jeg ville brukt virtualdub til det og du trenger ikke og komprimere den du bare kutter den opp til del 1 og del 2 så enkelt,Men vist den er f.eks 730 mb så kan det lønne seg og prøve og kutte vekk texten på slutten av filmen der kan du vinne en god del på

Hilsen Mumiene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...