pooka2 Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Jeg driver med filmredigering og trenger en større/en HD til som kan gi meg større lekeplass Jeg har en HP pavilion 2000+ (1,67GHz) 256 Ram minne 40 GB fra før Nvidia GForce4 MX -420 Jeg er usikker på hva jeg kan kjøpe av HD merker. Jeg er også usikker på om det trengs/ikke trengs noe annet tilbehør for å kunne koble den nye HD'n. Jeg setter psir på alle svar og forslag! Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Western digital special edition uber supremo great good fine master yaketi-yak: WD1200JB Altsaa 120GB med 8 mb cache. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Rart du driver med videored. med det utstyret der .... Ville vurdert Seagate i stedenfor WD som overnevnte anbefaler, da denne bråker mindre... ikke rare ytelsesforskjellen. Denne har i tilegg 8MB cache.... (raskere) Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 WD og seagate er de sikre, kjøpte meg en maxtor nå og når jeg presser denne så hører jeg den bråke Lenke til kommentar
pooka2 Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 Jeg begynte med redigering etter jeg hadde fått meg denne saken! Men mener du det er noe annet jeg burde endre på også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå