Bøgge Bakken Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Hadde vert en fin gave i første luke i julekalendern Ser ut som det kommer tre MIST produkter. 2 kjølere og et vannkjølingset. http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...p=9800&toc=9850 Lenke til kommentar
EC Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Tar jeg ikke feil, har jeg testet de to nye kjølerne (frostbite), og de hadde en ganske pen ytelse - og støynivået var akseptabelt. Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Lurer på om jeg skal kjøpe WaterChill om en ukes tid eller vente på de mist produktene jeg :o Får vel kanskje vente.. Hadde det enda vært 1 november!!!! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 MIST Tsunami: "ubekreftet lev. dato" Jeg blir gaaal! :x Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 MIST Tsunami: "ubekreftet lev. dato" Jeg blir gaaal! :x Jepp, det har vært slik en stund nå..... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 "]MIST Tsunami: "ubekreftet lev. dato" Jeg blir gaaal! :x Jepp, det har vært slik en stund nå..... Vet det. Har ventet på denne i flere måneder nå. Hvis du søker på mist tsunami her i forumet finner du at ca. 30% av alle poster om det er skrevet av meg. Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Tar jeg ikke feil, har jeg testet de to nye kjølerne (frostbite), og de hadde en ganske pen ytelse - og støynivået var akseptabelt. Husker du ikke altså? :-? Lenke til kommentar
bambam Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Pent! Kansje det blir vannkjøling på meg til juletider :wink: Lenke til kommentar
Hjelper'n Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 nå ser det ut som de har droppet tsunami..... (altså vist du ser på inkommende siden til microplex..) Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 nå ser det ut som de har droppet tsunami.....(altså vist du ser på inkommende siden til microplex..) Tror nok heller at Frostbite ER tsunami. Hvis ikke så har webshopen deres freaket ut for n'te gang denne uken... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Det står jo link til forklaring på hva tsunami er. Det er altså et komplett sett. Er vel ganske klart at dette er ment som en direkte konkurrent til Waterchill. Vil anta at Microplex har merka at de har tapt andeler til 3dfxcool etter at Microplex ble bannlyst av Asetek. Ta heller dremel'n fatt og lag vannkjøling selv sier jeg Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Tar jeg ikke feil, har jeg testet de to nye kjølerne (frostbite), og de hadde en ganske pen ytelse - og støynivået var akseptabelt. Er disse vanlige kjølere (vifte) ? Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Er vel ganske klart at dette er ment som en direkte konkurrent til Waterchill. Vil anta at Microplex har merka at de har tapt andeler til 3dfxcool etter at Microplex ble bannlyst av Asetek. Hvorfor ble de bannlyst av Asetek da? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 hvis jeg ikke husker feil, var det vel fordi de solgte waterchill for billig!! men for all del, rett på meg hvis tar feil... Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 det var sinnsvakt tøft det der da!..leds her og der jo pluss at det var billig :wink: Lenke til kommentar
zyp Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 hvis jeg ikke husker feil, var det vel fordi de solgte waterchill for billig!! men for all del, rett på meg hvis tar feil... ryktene sa det ja... hvordan kan noe selges for billig? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Er ikke rykter engang, Asetek bekrefta det med sitt innlegg på diskuter.no Microplex sin story (slik jeg har skjønt det) er at de i utgangspunktet ville holde seg til veiledende pris (1795kr), men da 3dfxcool begynte å selge Waterchill før de hadde lov og Microplex ikke fikk Asetek til å stoppe dette så følte dem at de konkurrerte på ulike vilkår og valgte derfor å sette ned prisen kraftig. Er folk interessert i denne "storyen" så finnes det lange diskusjoner både her på forumet (tror microplex har en uttalelse her faktisk) og på diskuter.no i den tråden jeg linka til. Dette ble nå litt off topic, men det er da jeg mener at Microplex har valgt å utvilke Tsunami ettersom de trenger en konkurrent til Waterchill. De selger jo på dette tidspunktet kun et Swiftech sett har en puslete radiator. Samtidig selger de vel endel fra AquaComputer, men da holdes ikke prisen nede. Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 det var sinnsvakt tøft det der da!..leds her og der jo pluss at det var billig :wink: Hva, finner den ikke jeg Kommer til en blank side når jeg klikker.... Njaal Lenke til kommentar
simes Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Tsunami saken kommer den 15. desember, bare for å nevne det.. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...?ARTNR=MISTTSU1 Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Tar jeg ikke feil, har jeg testet de to nye kjølerne (frostbite), og de hadde en ganske pen ytelse - og støynivået var akseptabelt. -Hva, er akseptabelt? :-? (spør bare fordi oppfatningen av akseptabelt pc støy logisk nok er ulik ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå