KatrinaS Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Er det noen prisforskjeller på de forskjellige tobakkstypene? Har bare røyka petterøes blanding 3 av tobakk og den koster rundt 210. Er de andre noe billigere eller dyrere? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 23. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2014 Hvilken foretrekker du? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Er ikke mesteparten av prisen avgifter da? Tobakksavgift, ikke mva. Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Av sigaretter er det vell paramount som er billigst i Norge. Tobakk er jeg noe usikker på. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 24. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2014 Er ikke mesteparten av prisen avgifter da? Tobakksavgift, ikke mva.Sant detAv sigaretter er det vell paramount som er billigst i Norge. Tobakk er jeg noe usikker på.Vet at det er den billigste, men en pakke tobakk varer en god stund lengre. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Er ikke mesteparten av prisen avgifter da? Tobakksavgift, ikke mva.Sant detAv sigaretter er det vell paramount som er billigst i Norge. Tobakk er jeg noe usikker på.Vet at det er den billigste, men en pakke tobakk varer en god stund lengre. Det kommer jo an på. Svigers tømmer en pakke med nr 3 rimelig kjapt. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 24. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2014 Er ikke mesteparten av prisen avgifter da? Tobakksavgift, ikke mva.Sant detAv sigaretter er det vell paramount som er billigst i Norge. Tobakk er jeg noe usikker på.Vet at det er den billigste, men en pakke tobakk varer en god stund lengre. Det kommer jo an på. Svigers tømmer en pakke med nr 3 rimelig kjapt. For meg så varer den lengre i hvert fall. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Sverige er veien å gå, så sant man lever på østlandet eller oslo distriktet da... Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 24. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2014 Sverige er veien å gå, så sant man lever på østlandet eller oslo distriktet da...Får dessverre ikke reist til Sverige Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Sverige er veien å gå, så sant man lever på østlandet eller oslo distriktet da...Får dessverre ikke reist til Sverige Snakk med noen som reiser ditt, høres ikke ut som du er fra vestlandet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå