-kga- Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 På overnet eller edonkey og Emule så laster jeg ekstremt sakte de få gangenne jeg får lasta ned i det hele tatt. Hvorfor gjør jeg det? Må jeg stå i kø på de forskjellige filene en halv evighet føre det er min tur til og laste? Eller er det noe gærent? På Emule laster jeg opp for øyeblikket 13kb/s og ned 0 enda jeg har starta ca. 15 downloads. På Overnetlaster jeg ikke opp for øyeblikket for men jeg sherer, og der laster jeg ned med kunn ca. 3kb/s til sammen. HAT!!! Kazza laster litt bedre, men ikke mye. Det går mye fortere når jeg sørfer på internet eller laster via nettleseren. Kan det vere forde jeg har en firewall på rutteren min??? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 tja jeg laster konsekvent med ca 2x download i forhold til upload, ofte mer...hvilken versjon bruker du? overnet/eDonkey hybriden? versjon? har du åpnet portene i routeren? 4226 og en annen tror jeg...får du low eller high id? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå