andnet Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Jeg er ute etter et billig kabinett, men som ikke blir for varmt/lett å kjøle ned. Jeg må også ha en god vifte til cpu`n om jeg skal overklokke... har sett en del som har Thermaltake Volcano 9/11 men de bråker jo en del,(48db er bittelitegrann for masse!) noen som bråker mindre men fortsatt kjøler godt? andre deler jeg skal kjøpe er: xp 2500+ barton (@3200+) radeon 9600xt twinmos 512mb m/winbond Lenke til kommentar
sparks Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Du må jo ikke kjøre full speed, Chieftec har gode kabinetter, 4 vifter som du enkelt plasserer, og god plass det er også ganske stilig.. Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Vapochill helt klart Lenke til kommentar
andnet Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 hvor finner jeg denne Vapochill viften? er 92x92 bedre en 80x80? stemmer det at det blir mer kjøling og mindre støy? og passer det til alle hovudkort/cpu? mange takk for alle svar! :o Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Vapochill er ikke en vifte, men et helt kabinett med et kjølesystem som man vanligvis finner i kjøleskap og frysere (phase-change). 92x92mm er større enn 80x80mm og vil derfor skyve mer luft på samme turtall, nevnt er det at dette bare er vifta , og at det ikke er mange kjølere på markedet i dag som støtter en 92mm vifte uten bruk av funnel (adapter). Lenke til kommentar
NakedChef Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Vapochill finner du her! 3dfxcool.no Men det er nok ikke tingen for deg som ville ha en billig løsning. Thermaltake Volcano 11 kan du stille inn hastigheten på vifta slik at den bråker mindre når du ikke trenger all prosessorkraften, tipper den er fin til ditt bruk Lenke til kommentar
andnet Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 6400!? kun for kabinettet og det kjøle opplegget! hmm... tror jeg venter litt med den dere saken ja.. takk for svaret :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå