Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Anbefalte innlegg

Et tips hvis du må tømme maskinen "manuelt" en annen gang og den står i et bade-/vaskerom med sluk: Legg tømmeslangen flatt ned på gulvet mot sluket, så renner vannet ut av seg selv.

Mange Vaskemaskiner har eget ut pompings program som tømmer maskina for vann.

Feil! Alle vaskemaskiner har utpumpingsprogram (legg merke til hvordan det skrives :tease: ). Og som allerede påpekt, så var tipset for å løse problemet når pumpa ikke fungerer - noe du brude vite som har deltatt i denne tråden hvor opprinnelig problem var at maskinen ikke pumpet ut vannet...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et tips hvis du må tømme maskinen "manuelt" en annen gang og den står i et bade-/vaskerom med sluk: Legg tømmeslangen flatt ned på gulvet mot sluket, så renner vannet ut av seg selv.

Noe som funker særdeles dårlig om pumpa står fast i spiker og småskruer.

Jeg mente etter du har tømt filteret for spiker og småskruer.

Lenke til kommentar

Feil! Alle vaskemaskiner har utpumpingsprogram (legg merke til hvordan det skrives :tease: ).

Det var da fryktelig mange skriveleif rasister her på forumet da?.

Og gamle Maskina mi hadde ikke eget utpumpningsprogram,

Der matte du stille inn på sentrifugeprogram deretter slå av sentrifuge, da gikk bare trommelen fram og tilbake imens det pompa.

På min nye maskin som har eget utpumpningsprogram der står trommelen i ro.

Endret av Tekno Brukeren
Lenke til kommentar

Feil! Alle vaskemaskiner har utpumpingsprogram (legg merke til hvordan det skrives :tease: ).
Det var da fryktelig mange skriveleif rasister her på forumet da?.

Og gamle Maskina mi hadde ikke eget utpumpningsprogram,

Der matte du stille inn på sentrifugeprogram deretter slå av sentrifuge, da gikk bare trommelen fram og tilbake imens det pompa.

På min nye maskin som har eget utpumpningsprogram der står trommelen i ro.

Jeg er ikke hverken skriveleifrasist eller skrivefeilrasist (skrives i ett ord ;) ). Heller tvert imot. Etter mange år som relativt aktiv i AMO ser jeg det mer som et kall å hjelpe/tipse for å motarbeide økende særskriving og orddeling. :):thumbup:

Og jeg skrev "Alle vaskemaskiner har utpumpingsprogram" uten å spesifisere om det er et eget program eller en kombinasjon av program og funksjon.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke hverken skriveleifrasist eller skrivefeilrasist (skrives i ett ord ;) ). Heller tvert imot. Etter mange år som relativt aktiv i AMO ser jeg det mer som et kall å hjelpe/tipse for å motarbeide økende særskriving og orddeling. :):thumbup:

Og jeg skrev "Alle vaskemaskiner har utpumpingsprogram" uten å spesifisere om det er et eget program eller en kombinasjon av program og funksjon.

Den AMO nettsida ser ut som noe du har laget selv.

Dessuten er dette tegne :tease: et negativt tegn.

Når det gjelder den gamle vaskemaskina så var programkombinasjonen ment for vått tøy som ikke tåler sentrifuge men det var det nærmeste du kom et utpumpingsprogram.

Endret av Tekno Brukeren
Lenke til kommentar

Når det gjelder den gamle vaskemaskina så var programkombinasjonen ment for vått tøy som ikke tåler sentrifuge men det var det nærmeste du kom et utpumpingsprogram.

Ja, det er jo derfor alle vaskemaskiner har en eller annen form for utpumpingsprogram...

Nei, jeg er nok en god del bedre enn det. Og hvis du ikke liker at noen kommenterer dine rettskrivingsferdigheter, så må du være forsiktig med å kommentere andres ferdigheter... ;)

Forklaringen på utseende på AMO sine nettsider står under ofte besvarte spørsmål:

AMO har så stygge hjemmesider! Er de lagd av en amatør som lærte seg det han kan om HTML i 1997?

Ja.

Lenke til kommentar

Nei, jeg er nok en god del bedre enn det. Og hvis du ikke liker at noen kommenterer dine rettskrivingsferdigheter, så må du være forsiktig med å kommentere andres ferdigheter... ;)

Har du bevis på at du er beder enn AMO til og lage nettsider?. :hmm:

Endret av Tekno Brukeren
Lenke til kommentar

Har du bevis på at du er beder enn AMO til og lage nettsider?. :hmm:

Det er vel nesten vanskeligere å bevise at man er dårligere... Jeg har bevis, men ønsker ikke vise det her. Foretrekker å være litt anonym.
Da skal du være forsiktig og si at du er bedre enn AMO. Endret av Tekno Brukeren
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...