Spectryx Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 (endret) Hei! Noen som har et par gode tips til puzzle games? Spill hvor du må løse gåter etc for å komme videre? Trenger ikke være nye spill så lenge det kan spilles på PC eller X360 Endret 23. juni 2014 av Putresopp Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 The Curse of Monkey Island Lenke til kommentar
Spectryx Skrevet 23. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2014 The Curse of Monkey Island Har mange timer i dette spillet i mine yngre år, fantastisk spill! Tar gjerne imot tips til lignende gode spill, samt detektiv spill etc Lenke til kommentar
Bocoraton Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 The Cat Lady. Mørkt og dystert. Men veldig bra. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Broken Sword 5: The Serpent's Curse har nylig kommet ut og er verdt en titt. Det samme er de andre spillene i serien hvis du ikke har spilt dem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Hei! Noen som har et par gode tips til puzzle games? Spill hvor du må løse gåter etc for å komme videre? Trenger ikke være nye spill så lenge det kan spilles på PC eller X360 Portal 1 og 2, Fez, Braid, Super Meat boy, Den lengste reisen, Drømmefall, Limbo. Lenke til kommentar
Spectryx Skrevet 23. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2014 Mye gode tips her! Takker Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 (endret) The Curse of Monkey Island Har mange timer i dette spillet i mine yngre år, fantastisk spill! Tar gjerne imot tips til lignende gode spill, samt detektiv spill etc Sikkert teit spørsmål, men du har vel prøvd Tales from Monkey Island? Ellers elsket jeg Jurassic Park-spillet fra Telltale, men vet det har fått rimelig kjip kritikk mange steder. Er nok bare jeg som ikke er så kresen når det kommer til Jurassic Park. Har til og meg lært meg themet på gitar. Ellers har vi jo Jack Keane. Det har også fått lunken mottakelse, men jeg likte det i alle fall. Har ikke testet JK2 ennå, men det blir nok prøvd etterhvert. Kan du tysk har vi også Zak McKracken 2: Between Time and space. Det er riktignok laget av fans, men det lover bra. Har ikke helt tatt motet til meg og prøvd det på tysk ennå, men det frister. Nei, faen, vi tester det på tysk. På tide å friske opp tysken litt. Er jo gratis uansett. Endret 23. juni 2014 av Schreiber Lenke til kommentar
Eppelsin Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 (endret) ir/rational Redux - Kom til å tenke på dette flash spillet pga det OP sa om gåter. The Bridge - M.C. Escher inspirerte illustrasjoner og ganske surrealistisk. NightSky - "Limbo"-aktig 2D fysikk-pusler. Noen "Portal-style" FPS-puslespill: Antichamber Q.U.B.E. Project Temporality, nok et "FPS puslespill" (vel, TPS - 3. person). Det er nok litt kort (indie spill), men det er rett og slett genialt imho. Et av veldig få spill med "tidsreiser" - du løser brettene ved å dra tilbake i tiden og samarbeide med ditt tidligere selv. At det er ganske polert og ser ganske flott ut er heller ingen ulempe. Muligens det eneste spillet som både er 3D, 4D og på enkelte brett 5D rent matematisk (pga noen paradokser, som det gjerne kan bli når man tukler med tiden ). Btw, linker til Steam og de har som kjent Summer Sale nå Endret 23. juni 2014 av Eppelsin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå