Gå til innhold

Lage subwooferkabel, noen som har peil?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hadde jeg faktisk totalt oversett! Var der jeg fant oppskrifta til høyttalerkablene mine.

 

 

Ellers trenger du ikke å legge ved den signaturen som er totalt uinterssant for andre i hvert eneste innlegg.

Eller sett ned skriftstørrelse på den.

 

Vær så snill, spar meg for sånne kommentarer. Greit jeg skal gå med på at her og nå i denne forumdelen så er det uinteressant med en slik signatur - men i en del andre forumsdeler som f.eks overklokking er den svært så kjekk å ha. Dessverre er ikke signaturen dynamisk sånn at den forsvinner når jeg poster i f.eks Lyd, lydkort... og jeg gidder ikke slå den av og på. Skriftstørrelse var ikke en mulighet da den ble lagd men det kan jeg jo fikse nå skjønner jeg. Kutt ut bastante kommentarer som at "det er fullstendig uinteressant for andre" - ingen liker å bli tilsnakket på en nedlatende måte. Hadde du nøyd deg med å foreslå at jeg skulle gjøre den mindre hadde jeg nøyd med meg med et: takk, det skal jeg gjøre.

 

Uansett: Takk for linken, fikk meg til å sjekke TNT-Audio enda en gang for å finne det jeg lette etter - som tross alt var det det skulle dreie seg om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...