lysbryter Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Jeg har problemer med å få installert Norton Antivirus 2004. Eller rettere sagt: Selve installasjonen går bra, men når Windows XP så skal boote, står bare progress baren og går og går og går... Har prøvd å installere NAV2004 som del av Internet Security 2004-pakka også, men samme resultat. 2003-versjonen(e) fungerer derimot utmerket. Om jeg starter i sikkermodus og disabler tjenester (services) som har med Norton Antivirus å gjøre, så går alt bra. Dette leder meg til å tro at det kanskje er fordi jeg kan ha sperret for tjenester som viser seg å være essensielle for nettopp Norton Antivirus. (Mange tjenester er jo unødvendig, jfr blackviper. Er det noen som vet om det er enkelte spesielle tjenester som kreves av NAV2004? Eller andre som har opplevd liknende problemer og kanskje har en løsning? Edit: Jeg har nå forsøkt å avinstallere alt som har med Norton/Symantec å gjøre, slette alle filer, rense registeret fullstendig for alt som innholder strenger med navnene Norton og Symantec med jv16 PowerTools, og fremdeles henger maskina. Ergo styrkes min mistanke om at det kanskje er noen tjenester som absolutt trenges? Lenke til kommentar
goggendenandreda Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 hei jeg har hatt noe av det samme problemet. Jeg bruker NIS 2003. etter en automatisk oppdatering fra live update , ble opstarten av xp treig i tillegg virker ikke reklame blokkeringa. har en sak gående med suporten til norton. Lenke til kommentar
FungusMental Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Eneste jeg kommer på i farta er at du må ha Task Scheduler-service'n kjørende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå