M`kululu Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 har et seriøst åroblem med max payne 2, ofte når jeg saver eller loader lukker spillet seg, det fører til at jeg må save veldig ofte og gå ut og inn av spillet hver gang, veeeldig irriterende, kjent problem? Lenke til kommentar
jackson Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Ja, det er fordi du er så Jævl......ehm..teit at du skaffer deg en piratkopi den lukter nemlig at du er teit som får tak i pirat kopier. Derfor virker det ikke. Jeg hadde heller venta til den ordentlige releasen :wink: Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Hvordan kan du vite at han har lastet ned spillet? Han kan jo godt ha importert fra USA, eller forhåndsbestillt derfra.. :wink: Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Ja, det er fordi du er så Jævl......ehm..teit at du skaffer deg en piratkopi den lukter nemlig at du er teit som får tak i pirat kopier. Derfor virker det ikke. Jeg hadde heller venta til den ordentlige releasen :wink: Nei så smart du er.. Lenke til kommentar
svaamaas Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Har snart runda Max PAyne 2. Det er kjempe bra... Og eg har orginalt. Saving og loading har aldri vore eit problem. :wink: Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 har et seriøst åroblem med max payne 2, ofte når jeg saver eller loader lukker spillet seg, det fører til at jeg må save veldig ofte og gå ut og inn av spillet hver gang, veeeldig irriterende, kjent problem? Jeg hadde nøyaktig samme problem med alle spillene jeg hadde. Problemet var at Hovedkortet likte ikke RAM'en min. Har du det problemet med noen andre spill? Lenke til kommentar
Mr. Clean Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 er dere klar over at det er ulovelig og skrive om Max Payne 2 her??? Tviler på at noen av dere har vært i USA og kjøpt det!!! *grin* Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 (endret) er dere klar over at det er ulovelig og skrive om Max Payne 2 her??? Tviler på at noen av dere har vært i USA og kjøpt det!!! *grin* Er det ulovlig å skrive om Max Payne 2 her? Nå får du skjerpe deg! Hørt om importering? .. Tydeligvis ikke .. Endret 26. oktober 2003 av Outlook Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 er dere klar over at det er ulovelig og skrive om Max Payne 2 her???Tviler på at noen av dere har vært i USA og kjøpt det!!! *grin* Idiot. Er så irriterende å lese slike antakelser... Jeg (eller andre fra jobben) er i USA et par ganger i måneden, og da kjøper vi med oss de nyeste spillene som ikke er sluppet i Europa. Hvis du gir meg adressen din, så kan jeg sende bilder av flybilletter... Athelas Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 er dere klar over at det er ulovelig og skrive om Max Payne 2 her???Tviler på at noen av dere har vært i USA og kjøpt det!!! *grin* Idiot. Er så irriterende å lese slike antakelser... Jeg (eller andre fra jobben) er i USA et par ganger i måneden, og da kjøper vi med oss de nyeste spillene som ikke er sluppet i Europa. Hvis du gir meg adressen din, så kan jeg sende bilder av flybilletter... Athelas Send de til meg. jallemo hos hotmail. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå