andesam Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Er det ikke sånn at når man stiller opp FSB en så øker man hastigheten til alle komponentene? Hvor langt kan jeg klokke mitt system? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 L@@k her: 1. dårlig topic, les rettningslinjene 2. det heter n00b 3. hvis ikke du kan låse AGP/PCI bussen så øker hastigheten på alle komponentene, ja 4. hvor langt kan du klokke kommer ann på HK, RAM, CPU osv, men ca. 2.2-.2.4 GHz ? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 Kanskje hvis du ser på profilen så ser du hvilkne komponenter jeg har, nuub! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Kanskje hvis du ser på profilen så ser du hvilkne komponenter jeg har, nuub! Du ser jo ca. 2.2-2.4GHz ? Hvilken stepping har på CPU ? Har du Ram med Winbond ? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????". Posten stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg