Gå til innhold

Inn i Granskauen...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Synes dette ble et fargerikt og flott bilde av skogen. Synes du har fanget det på en måte som gjør at en kan kjenne lukta og høre lydene fra skogen. Syne dette var flott.

Lenke til kommentar

Takk for kommentaren begge to, Harald og Pentaxen!

 

Er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg får sett bildet mitt større? Klikker på "Se i fullstørrelse"-knappen under her, men bildet som kommer opp er like stort som i "vanlig" visning. Jeg legger ut bilder i 1170x783 (avhengig av formatet, men aldri større enn 1280 på det lengste) men her vises de i maks 800x640 (tipper).

Samtidig så synes jeg teksten jeg skriver inn her er bittesmå, så jeg må helt opp i skjermen, skal jeg se noe - det blir fettflekker i fra nesa mi på skjermen....!

 

;o)

 

Mvh,

Walter

Lenke til kommentar

...men passer på at det ikke overstiger grensen.

 

...Legger du ut i 1280 blir vel ikke bildet større regner jeg med.

Hvor står det om grensen, og HVA ER grensen? Savner litt Info her om dette. Har ikke funnet noe i allefall.

Jeg legger IKKE ut i full størrelse, da er det jo barnemat å kopier og stjele bilder.

 

Mvh,

Walter

Lenke til kommentar

...men passer på at det ikke overstiger grensen.

 

... Legger du ut i 1280 blir vel ikke bildet større regner jeg med.

Hvilken GRENSE? Hva ER grensen? har ikke sett noe info om det (Savner det!). Har ikke funnet noe i alle fall.

 

Jeg legger IKKE ut i full størrelse (i hvert fall ikke større enn 1240 på det lengste, ellers er det jo barnemat å kopiere / stjele bilder her.

 

Mvh,

Walter

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...