Walter_S Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Inn i Granskauen... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 En flott stemning du har fanget her. Dype skygger som gir liv. Ville kanskje ha kuttet litt oppe men jeg er jo en bredformat elsker. Harald G. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Synes dette ble et fargerikt og flott bilde av skogen. Synes du har fanget det på en måte som gjør at en kan kjenne lukta og høre lydene fra skogen. Syne dette var flott. Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 23. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2014 Takk for kommentaren begge to, Harald og Pentaxen! Er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg får sett bildet mitt større? Klikker på "Se i fullstørrelse"-knappen under her, men bildet som kommer opp er like stort som i "vanlig" visning. Jeg legger ut bilder i 1170x783 (avhengig av formatet, men aldri større enn 1280 på det lengste) men her vises de i maks 800x640 (tipper). Samtidig så synes jeg teksten jeg skriver inn her er bittesmå, så jeg må helt opp i skjermen, skal jeg se noe - det blir fettflekker i fra nesa mi på skjermen....! ;o) Mvh, Walter Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 23. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2014 Ny versjon etter ønske fra Harald. Bildet er 1270x765 pixels, men vise ikke i den størrelsen her? Mvh, Walter P.S: jeg må gi deg rett, Harald - den nye versjonen har noe for seg....! ;o) Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Walter: Størrelse. Jeg legger ut så stort som mulig - bruker vanligvis 2400 på 'langsia' men passer på at det ikke overstiger grensen. Blir det for stort sier systemet ifra. Funker bra og bildet vises i stort. Legger du ut i 1280 blir vel ikke bildet større regner jeg med. HG. Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 23. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2014 ...men passer på at det ikke overstiger grensen. ...Legger du ut i 1280 blir vel ikke bildet større regner jeg med. Hvor står det om grensen, og HVA ER grensen? Savner litt Info her om dette. Har ikke funnet noe i allefall. Jeg legger IKKE ut i full størrelse, da er det jo barnemat å kopier og stjele bilder. Mvh, Walter Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 23. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2014 ...men passer på at det ikke overstiger grensen. ... Legger du ut i 1280 blir vel ikke bildet større regner jeg med. Hvilken GRENSE? Hva ER grensen? har ikke sett noe info om det (Savner det!). Har ikke funnet noe i alle fall. Jeg legger IKKE ut i full størrelse (i hvert fall ikke større enn 1240 på det lengste, ellers er det jo barnemat å kopiere / stjele bilder her. Mvh, Walter Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Hm.. jeg får opp bildet ditt i ganske stor størrelse. Grensen er 5 kb. Hvis noen vil stjele bildene mine får de heller gjøre det. De ligger jo bare her på pc'en min allikevel og jeg kommer vel ikke til å selge noen men det er vel ingen kjøpere heller regner jeg med.. HG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg