Steina Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Jeg har nettopp lastet ned "MTA Server v0.2.1", fra denne nettsiden: http://www.gonnaplay.com/download.php?directory=0 . (klikket på "Windows Server (0.2.1)") Når jeg prøver å starte den, kommer den ikke lengre enn hit: *informasjon om server* SERVER: successfully started the server (port 2003) SERVER: press 'q' or 'Q' to shutdown the server. SERVER: ASE registration is enabled ... will attempt to register (if possible) Jeg er fullstendig klar over hva som står, men hvis det er noen som vet hva jeg må gjøre, ville jeg vært takknemmelig med en løsning. Lenke til kommentar
svaamaas Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Besok dei som har laga mod'en. Last ned den nyaste versionen fra www.multitheftauto.com Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Serveren har startet OK den, nå må du bare starte klientprogrammet og kople deg opp mot serveren (IP-adresse) for å kunne starte et spill. Les mer hos MTA VC. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 Så, dette programmet kan bare sette opp dedicated server. Er det slikt det er? :?: Lenke til kommentar
Steina Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 Foresten... tipset ditt "svaamaas" vil ikke hjelpe siden jeg allerede har den nyeste versionen. Lenke til kommentar
svaamaas Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Du kan sette opp servere og spille paa servere. Eg trur dei som har laga mod'en har nokre servere paa internett... PS. Bruk mod'en i eit LAN party, det vil slaa an. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 HA! Nå har jeg fått det til, iallfall nesten. Jeg har jo selfølgelig kopiert spillet på LAN, så den er ikke orginal. Har ikke cd'er og slikt stuff. Så når jeg prøver å joine min egen server får jeg denne beskjeden av clienten: Some or all of your Game Files have been modified. Please reinstall VC / MTA. (CRC check failed) Er det noe jeg kan gjøre? Jeg kjenner ingen som har orginal. Alle andre har det har samme som meg. (altså kopiert og cracket) Lenke til kommentar
svaamaas Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Du maa ha orginalen for aa spille spillet, eller bruke Image av spillet ved hjelp av Demon Tool. Det er nokre som kanskje kan hjelpe deg der i forumet paa sida til Multitheftauto. Viss du har rask internett tilgang gaa paa ircspy.com og sok etter spillet der, og last ned. lykke til Lenke til kommentar
Steina Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 Vel, jeg har bare modem. [56k] :oops: Har ikke tilgang til annet enda.. Lenke til kommentar
Snotty Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 hehe.. jeg fikk samme feilmelding da jeg hadde endra litt på bilene med Cared 1.4 å prøvde å spille på nett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå