Antipop Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Bur i Bergen, kor kan eg da gå for å få oppdatert softwaren? Ka som blir fiksa da egentlig? Vil det fikse på det at det går så treigt å skrive tekst? Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Vil det fikse på det at det går så treigt å skrive tekst? Antakelig ikke - siden dette har vært et problem helt siden t68. Det har vel med telefonens (hardware-)kapasitet å gjøre, ikke med oppdatering av software. Lenke til kommentar
Mobilfreak Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Du kan oppgardere telefonen din hos Norsk Teleservice. De ligger i Bergen. Du finner dem her: www.notes.no Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Tipper Nordialog også gjør dette, de har en butikk kalt Telereparatøren eller noe i den dur som ligger rett over hovedveien med byterminalen. Firmware R3B og nyere skal ha løst noe av tregheten til telefonen, blant annet skal den yte adskillig bedre på Java-applikasjoner. Lenke til kommentar
DTA Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 mobilverkstedet vis a vis bystasjonen. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 kompis av meg har t610 med oppdatert software, jeg har ikke. vi fyrte opp samme animasjon på begge mobiler, på min var den sirup, på hans gikk den som bare juling... Lenke til kommentar
Swampen Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Går det an å laste ned opgraderingen for så å legge den inn med bluetooth??? Lenke til kommentar
chagall Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Er veldig godt mulig at det går raskere med ny software. Forbedring av kjøretiden til algoritmen kan faktisk utgjøre større forbedring enn en dobling av klokkefrekvensen til cpuen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå