Reisndyr Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Jeg får ikke innstalert s-ata driverene når jeg booter på mitt hovedkort. har en wester digital 120gb s-ata disk. håper det er noen der ute som kan hjelpe meg. ::skal innstalere windows xp pro:: dette gjør jeg. 1. gjør klar innstalasjon av xp 2. trykker f6 mens den starter 3. setter inn disketten med driverene 3. skal innstalere s-ata drivere, men så står det noe om at den ikke kan finne driverene. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Funker floppyen da?Kobler kabelen rett vei på den? TaZ Lenke til kommentar
Reisndyr Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 jeg tror at det kansje er noe galt med floppyen. hvordan kan jeg eventuelt fikse dette? Lenke til kommentar
gresh Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 den disketten jeg fikk med mitt N7F-S v2.0 virket ikke med winxp install. Last ned S-ATA driver fra Abit sine sider. Da virker det Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 feil på floppy ser du ved at maskinen ikke vil boote fra en win oppstartsdiskett f.eks. Lyser den konstant gult betyr det at kabelen sitter opp/ned Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå