kaiern Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 hei hei, har akkuratt starta å spille SOF2 å nå leter jeg etter en klan. Jeg må jo si at jeg er litt over n00b stadiet fordi jeg har jo spillt UT2003 ganske lenge (ruler med instagib ). Håper noen vill prøve meg ut. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Har du irc?? join #|MoH| Lenke til kommentar
|dole| Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 send meg en pm eller msn adresse også avtaler vi en tid vi kan spillle sammen, så får jeg med Borse så får vi sett hvor god du er.. også kanskje vi anbefaler deg for CL vår... ? Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Mye svar her... ikke akkuratt seriøs sof2 gamer Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Ja Erik, husk.. det gjelder å være pro-gamer.. Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Ja Erik, husk.. det gjelder å være pro-gamer.. ja i sof2 Lenke til kommentar
|dole| Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 hvem er GUest ? kanskje han allerede har fått seg klan... også er han for lat til å svare her.. får vel hunte han ned og drepe han litt om vi treffer på han på er server.. eller hva ? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Ja Erik, husk.. det gjelder å være pro-gamer.. ja i sof2 *prøve å holde seg...* BWHAHWHAHWHAHWHAHWHAWHHAW! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå