NexteR Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 jeg kommer ikke fram til windowsen rett etter at biosen... denne meldingen kommer fram: ntlrd mangler trykk cntr+alt+delete for å starte på nytt Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 ingen som gidder å hjelpe en liten newb som meg eller? Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 dette er et tegn på en litt for overklokka pc... klokk litt ned Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Du mangler systempartisjon/aktiv partisjon, ingen boot. ini lastes inn. Kan også være skadet bootsektor. Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 men hva vil det si?? jeg har klokket den ned allerede..men det funker fortsatt ikke?.. Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 men hva skal jeg gjøre for å fikse det da? Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 dette er et tegn på en litt for overklokka pc... klokk litt ned Slettes ikke. Det du må gjøre er å gå i BIOS på Advanced BIOS setting. Så gå du på "boot on other device" å så setter du den på deactivated eller hva det nå måtte være. Bare slå det av. Det funket for meg iallefall Lenke til kommentar
stordraugen Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 har fått det tusenhvis av ganger... det er når makinen ikke finner noen boot-bar disk/partisjon.. kan være en ikke fullført windowsinstallasjon, eller at du har satt i nye disker og du har ikke konfigurert skikkelig... hvis det bare pluttselig slutta å funke er det ikke et bra tegn Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Hvis du har windows 2k så vil ikke pc'n boote hvis d står en diskett i diskettstasjonen..(hvis d ikke r oppstartsdisk. da) Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Gå inn i bios og slå på "boot from Cd-ROM" og slå på maskinen med xpp-plata i... deretter er det bare å reparere innstallasjonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå