Ny i gamet Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Hei, lurte bare på om mitt kjære Nf7-s hk støtter creative's 4.1 4400-surround-pakke i det hele tatt? Sliter med å få mer enn tre høyttalere til å funke... Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Er ganske så sikker på at det støtter 5.1-lyd og dermed ikke har noe som helst problemer med å kjøre det anlegget. Det er vel heller bare det å sette de riktig innstillingene i windows og evt software. Lenke til kommentar
Ny i gamet Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 Noen forslag til hva jeg kan gjøre for å få den siste høyttaleren til å funke da? Har satt på 4 (eventuelt 6 for å få den tredje høyttaleren til å fungere) i nForce-control-panel, og på kvadrofoni-høyttalere i windows xp's lyd-innstillinger... Andre innstillinger som bør forandres på? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Hvilken høyttaler er det som ikke virker? Du kan evt. teste begge parene med en Discman eller lignende for å forsikre deg om at det ikke er noe feil med dem. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Er det noe slit da? Er 3utganger og 6channels skal vell gå greit? Du bruker jo grønn og blå (grønn front og blå bak) og den røde til centersub Lenke til kommentar
007CD Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 På mitt 8RDA+ som også er basert på Nforce 2 må en jumper flyttes fo rå slå på 5.1 lyd. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 tror ikke det er jumpere på nF7-S 2.0 Lenke til kommentar
Ny i gamet Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 Det er rear right-høyttaleren som ikke fungerer, men kobler jeg den til i front-utgangen på sub'en, fungerer den helt fint... 100% sikker på at det er koblet rett, så hva kan liksom problemet være? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå