JohnELium Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Hei! Opplever meget plagsomme stabilitetsproblemer med systemet mitt. Maskinen slår seg automatisk av når det er stor belastning på CPU, f.eks ved CPU benchmark med SiSoft, eller når jeg spiller Raven Shield. Håper noen kansje kan gi meg et hint om hva jeg har gjort galt... BIOS? eller kan jeg rett å slett ha gjort noe galt da jeg monterte CPU vifta?? Systemdata: ASUS A7N8X Deluxe, 2500XP, en` Corsair XMS PRO3200LL 512 brikke, CPU kjøler er Glacial Tech Igloo Silent Breze.. Desuten viser BIOS'en noen sinnsyke temperaturer når jeg netopp har restartet.. 65-70 grader celcius. Når jeg sjekker "tempen" på ASUS Probe viser den derimot bare ca 50grader celcius.. På forhånd takk! Lenke til kommentar
hs Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Dersom du har lagt inn catalyst 3.8, kan det jo være det som er skylden til at systemet er ustabilt. Cat 3.8 hadde iallefall den virkningen på mitt system. http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...160361&forum=23 Lenke til kommentar
JohnELium Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 Har sjekket ut dette men det hjelper ikke Hadde vært fint visst noen flere kunne komme med forslag om hva dette kan være?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå