java_man Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Hei! Når man har to OS på maskinen og starter den, får man velge hvilket man skal kjøre. Foretar man ikke noe valg, velger maskinen det som står øverst på listen etter 30 sek. (Eller noe sånn...) Det jeg ønsker er å justere denne tiden. Ned til 5 eller 10 sek. Er det mulig? Er det mulig å forandre rekkefølgen på OS'ene. Sånn at maskinen automatisk velger det som den ikke velger nå. (Har ikke ønske om å gjøre dette, vil bare vite om det er mulig.) Regner med at alt er mulig, men hvordan gjør man det? [ Denne Melding var redigert av: java_man på 2002-02-19 12:23 ] Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Justér i boot.ini Ta backup for sikkerhets skyld! :smile: Kan også justere noe via kontrollpanel => System Lenke til kommentar
zexs Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Det er fullt mulig: min data..egenskaperavansertoppstart og gjenopprettinginstillinger så finner du det! Lenke til kommentar
java_man Skrevet 19. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2002 Takk for hjelpen! Skal prøve dette når jeg kommer hjem... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Isteden for å gå inn i boot.ini kan du gå controle panel->system->Advance->og gå in på det alternativet som har med startup og Recovery og gjøre hvis du er usikker på hva boot.ini ikke er til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå