1ar Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Jeg har installert et original Trend Micro PC-cillin virusprogram. Det funket helt fint, men for noen dager siden fant det blutselig 101 virusinfiserte filer. Jeg vet at noe må være feil, siden mesteparten av filene some er havnet på Quarantine er .exe filer som fungerer helt fint. Selv sine egne filer regner programmet som virusinfisert. Jeg avinstallerte det og reinnstalerte det en gang for å se om det virket da. På det første søket fant det ingen virus, en dag etter fant det 101 stk. Så jeg lurer på om noen har hatt lignende erfaringer og/eller vet hva som kan gjøres for å fikse problemet. Lenke til kommentar
FungusMental Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Hvis PC-Cillin har automatisk oppdatering kan det være dette som er problemet; at den ikke finner virus første dag men neste når den har oppdatert seg selv. Personlig ville jeg nok gått for en annen Antivirus-pakke da PC-Cillin kan være grinete (f.eks. går det ikke an å installere WinAmp3 med PC-Cillin kjørende...). Har Norton Antivirus på noen maskiner og Panda Antivirus Titanium på andre, kan absolutt anbefale begge. Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Avast Antivirus = gratis + gratis oppdatering av virus database http://www.avast.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå