Gå til innhold

CPU dreper hovedkort.. (?)

tobiaz

Anbefalte innlegg

Hei!

Bygde en maskin her for fire dager siden. MSI K7T-TURBO2 hovedkort og AMD Athlon T-bird 1,33 GHz. Maskinen ville ikke starte skikkelig (alt så ut til å fungere men ingenting kom på skjermen.)

Så da tenkte jeg at jeg fikk prøve CPU i en annen maskin (MSI K7T-Turbo1), som har D-LED's, og fikk fire røde, som betyr at CPU er død eller skadet.

Jaha, da var det problemet da, tenkte jeg, og satte i min gamle 1,4 GHz T-bird igjen som jeg akkurat hadde tatt ut for å teste den andre. Nå får jeg fire røde på den også! MEN, når jeg prøvde den på det nye hovedkortet, så funket det helt fint!

Kan socketen på det gamle HK ha blitt ødelagt..? Eller..? Anyone..?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-02-19 14:16, B|Real skrev:

Kan du som postet denne meldingen være så snill å legge den in under det temaet i forumet der den hører til?

Ja, nemlig Hovedkort og prosessorer.

Begynner du aa mase slik som SirHartge naa eller!!? Blir jo litt lei av aa lese dette paa annenhver post!

*ARRGH*

Lenke til kommentar

Begynner du aa mase slik som SirHartge naa eller!!? Blir jo litt lei av aa lese dette paa annenhver post!

*ARRGH*

:grin: :grin: :grin: Jeg gjør bare folk oppmerksom om at det posten demmes er lagt feil. HW.no-forumet blir ganske uoversiktelig hvis alle skal f.eks poste i "alt om data" fordi at der er det størst sjangse for at noen svarer på postene demmes

"Don't blame me, I'm just a messenger"

[ endret av B|Real den 2002-02-20 18:29 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...