asad Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Finner ingen bra programmer til å lage og rediger musikk!!?!Forslag?? ( trenger ikke være gratis) Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Hei asad! Det vil være lettare å annbefale musikk program til deg om du spessifiserer litt meir kva du har lyst på..Eventuelt kva musikk sjanger du har tenk å lage musikken i etc.. Det var ein tråd for ikkje så lange siden som tok for seg ulike musikk programmer.. Du kan lese denne tråden: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=15912&forum=79 _________________ Mr.Hassan Same shit diffrent cow. There is allways hope `cause that something they havent found out how too kill yet.. "Oops! My brain just hit a bad sector. Application has reported a 'Not My Fault' in module KRNL.EXE in l [ Denne Melding var redigert av: Mr.Hassan på 2002-02-19 12:22 ] Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Spørs hva du mener med å lage og redigere musikk. F.eks kan du bruke Sonic Foundry Sound Forge sammen Acid, for henholdsvis redigering og produksjon. Eller du kan bruke Steinberg Wavelab, som i utgangspunktet er en sample editor (som SF), men har fått Acid funksjonalitet etterhvert. Ellers har du jo de store (og dyre) multitrackerne som Cubase, Nuendo, Logic Audio. Lenke til kommentar
asad Skrevet 19. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2002 Jeg bruker sonic acid 3 ( heter noe såmt) vet dere om man kan fjerne sangen sliak at det bare en melodi igjen ( og igen tekst) kjønner hva jeg mener??Det hadde vært utrolig hlelpsomt!!!!Please svar!! Lenke til kommentar
Akke Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Quote: On 2002-02-19 14:20, asad skrev:Jeg bruker sonic acid 3 ( heter noe såmt) vet dere om man kan fjerne sangen sliak at det bare en melodi igjen ( og igen tekst) kjønner hva jeg mener??Det hadde vært utrolig hlelpsomt!!!!Please svar!! Skjønner hva du mener ja... Lage feks. acapella av en ferdig låt. Har lett etter d samme uten hell :sad: Lenke til kommentar
askt Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Jeg kan anbefale FruityLoops (http://www.fruityloops.com/). Det har utrolig mange muligheter for å lage sanger med meget god kvalitet. Veldig mange bra effekter. Det krever selvfølgelig en viss følelse for harmoni, og gjerne praktisk musikkerfaring. Mangler dette, kan jeg anbefale ACID 3.0 (en eller annen versjon, store prisvariasjoner). Dette er loop-basert, dvs. du bruker ferdige beats, synth-riff, pads osv. Men jeg presiserer igjen, FruityLoops er virkelig bra. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå