Admin'c Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Har XP prof som man kan se og har flere brukere, når jeg legger inn f.eks. rtcw:et som er gratis, så får bare den kontoen jeg installerer på spillet (kontoen er administrator) de andre kontoene (begrenset) får ikke tilgang til spillet (snarveier blir ikke lagt ut og slike nødvendige ting i enkelte spill så de ikke fungerer) Spørsmålet er hvordan man instalerer det så alle brukere får spillet og får muligheten til å kjøre det. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 Ingen som har noen ideer? Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Hvis spillet ikke har noen valg om å opprette linker til alle brukere, må du nok manuelt opprette en snarvei til spillet i en av disse mappene: C:Documents and SettingsAll UsersDesktop C:Documents and SettingsAll UsersStart MenuPrograms Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 Men så legger spillet noen filer i Documents and settings hos brukerne, og disse mappene får jo ikke brukerne tilgang til når de er begrenset, dermed må jeg installere spillet på nytt for dem og det blir totalt sett stress når jeg nå sitter med 7 spill og ørten proggs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå