sluffy Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Lite vits i å skaffe seg en sånn hvis den ikke er funksjonell... vil heller ha en bra enn en fin Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Den ligner jo en del på Maze4 innvendig, så det er ikke sikkert at den er så veldig dårlig.. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Himmel og hav!! Det er den desidert råeste blokka jeg har sett! Den kan jo glatt plasseres på et hvilket som helst festbord, som pynt! Og fungerer den like godt som den ser ut, noe den antagelig gjør, så "løp og kjøp". Men, så var det prisen da....... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 Dette er nok ikke noe serieprodusert Skrue. Som det står i kommentarene til det ene bildet: "From: deepnight (Oct 14, 2003 10:48 PDT) wow, looks realy fantastic. is this a unique piece or gives it a small series?? From: Webmaster (Oct 15, 2003 07:18 PDT) is a unique piece!! " Så dette er nok noe en person (med god tilgang til utstyr!) har lagd helt til seg selv. Er spent på ytelsen selv, men jeg tviler egentlig på at den plasserer seg i toppen der. Men at det utseendemessig er den peneste vannblokka / vannsmykket som er lagd hittils tror jeg få tør å benekte. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Det har du nok sikkert rett i Anders. Dette er nok et engangs, 200-timers(?) prosjekt, som neppe vil bli satt i produksjon. Leste ikke noe i teksten, glodde bare på bildene! Og som sagt, maken har jeg aldri sett.... Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Hadde den vært i slag, kan jeg banne på at den hadde koste en hel "shit load" med gryn ! Men satan så RÅ ! Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 fytti katta den var fin! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Helt utrolig! La meg gjette: Fagprøven til en særdeles datainterresert gullsmed-lærling? I så fall: En skikkelig smykkesten han burde være veldig stolt over. Småbilder: Lenke til kommentar
simes Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Sånne spiser jeg til frokost! 8) Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Pent! /me lurer på ka det kan koste å få laga ei sånn? Hmm... Lenke til kommentar
Grimnar Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Helt utrolig! La meg gjette: Fagprøven til en særdeles datainterresert gullsmed-lærling? I så fall: En skikkelig smykkesten han burde være veldig stolt over. Småbilder: *masse bilder* Stjeling av båndbredde, hvordan stiller OK.no seg til det? Edit: tralala og haha, masse rot med quote/edit-knappen:) Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Helt utrolig! La meg gjette: Fagprøven til en særdeles datainterresert gullsmed-lærling? I så fall: En skikkelig smykkesten han burde være veldig stolt over. Småbilder: *masse bilder* Stjeling av båndbredde, hvordan stiller OK.no seg til det? Nei giiid, også så store bilder da gitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå