Gå til innhold

SX1 kommer ikke før på nyåret

Chigu

Anbefalte innlegg

La oss være realistiske. ST55 har så vidt kommet i salg i Tyskland men man har foreløpig ingen bekreftede lanseringsdatoer i Norge. Plusser man på web-shoppenes overoptimistiske "ubekreftet dato", kan vi regne med denne en eller annen gang i desember.

Hva med SX1? Siemens gir ikke en lyd fra seg! Foreløpig er dette en rykte-telefon, man har ikke en gang en lanseringsdato i Tyskland! Vi kan bare drømme om å få denne til Norge før jul.

Chigu

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ST55 har vært i salg i 2 og en halv måned nå :-)

SX1 ryktetelefon?

Jeg har hatt den i noen uker nå, er nok litt mer enn et rykte ja :wink:

At noen skulle være i besittelse av en prototype med beta programvare er vel egentlig knekkende likegyldig. Faktum er at den ikke er i salg i noen land, og Siemens kan heller ikke bekrefte lanseringsdato i noen land. Poenget er at telefonen ikke er ferdig utviklet enda. Det tar måneder fra et slikt stadium til produktet er å finne i hyllene hos norske forhandlere.

Chigu

Lenke til kommentar
Chigu/AKIRAx24:

poenget var at tittelen 'ryktemobil' var noe overdrevet. Ryktemobil, det forbinder jeg med en mobil som kanskje ikke kommer og gjerne ikke er blitt presentert :-)

Forsåvidt enig i at begrepet "ryktetelefon" var noe overdrevet. Poenget mitt var at telefonen ikke er ferdigutviklet, og følgelig kan man heller ikke vite sikkert om alle spesifikasjonene. Svært lite informasjon er å finne på Siemens offisielle hjemmeside.

Chigu

Lenke til kommentar

I og med at SX1 har vært Hardware-messig klar lenge, og det kun er softwaren som har vært problemet, vil jeg tru at Siemens har gjort som de gjorde med en annen modell for en stund siden.. De produserer ett bra lager med telefoner mens softwareutviklingen pågår.. Så, når SW er klar Flasher de telefoner og sender de ut for salg..

Så det trenger ikke ta lang tid før final SW er klar til du ser den i butikken..

Lenke til kommentar

Eplekjeks: Det hadde neppe lønnet seg å behandle noe som skal selges til sluttbruker for 5000 ink mva. på den måten. Ligge med så enormt mye enheter i lager for å så flashe de på nytt... om dette ikke er i kina der små mini fingre kan plugge kablel, laste over programvare og pakke alt sammen i eske igjen for en billig penge, så taper Siemens på det.

Lenke til kommentar

Vel... Uten at jeg vet hvordan dette foregår så tipper jeg at de neppe sitter å flasher mobiler for hånd..

Men hvis man først snakker om tap... Jeg lurer på hva som er dyrest..

at mange små kinesere flasher mobiler for hånd, eller om SX1 kommer 2 måneder etter P900/6600 o.l.. :wink:

Lenke til kommentar
Jeg lurer på hva som er dyrest..

at mange små kinesere flasher mobiler for hånd, eller om SX1 kommer 2 måneder etter P900/6600 o.l.. :wink:

Der har du et godt poeng! Greit nok at SX1 har blitt utsatt i månedsvis, men hvis P900 og 6600 kommer ut først, blir fadesen komplett. Jeg ble plutsetlig mer overbevist om at de faktisk jobber rævva av seg for å gjøre ferdig SX1 :D

Chigu

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...