P4niX Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Når jeg starter opp Steam for å spille CS 1.6 finner jeg ingen servere. Har prøvd flere ganger i dag. Noen som har samme problemet, eller er det bare hos meg det klikker? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Hei. Jeg finner alle serverne, så det er nok hos deg problemet ligger. Men det er neppe noen grunn til å bli nervøs, da det samme skjedde med meg for noen dager siden. To dager senere var alt tilbake og i orden. For meg virker det som at Steam ikke er helt stabilt ennå, og har endel slike småbugs. //sindre Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 Hei. Jeg finner alle serverne, så det er nok hos deg problemet ligger. Men det er neppe noen grunn til å bli nervøs, da det samme skjedde med meg for noen dager siden. To dager senere var alt tilbake og i orden. For meg virker det som at Steam ikke er helt stabilt ennå, og har endel slike småbugs. //sindre Ok, får vel prøve igjen senere da. Heter by the way Sindre jeg også Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Kun en ting og gjøre. Reinnstalere steam. Hver forberedt på og gjøre det noen ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå