Luftbor Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Sangen og i særdeleshet teksten taler for seg selv http://www.albinoblacksheep.com/video/freestyle.php Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 texten var jo bra! den der fikk meg til å tenke på den klassiske "Star Wars Kid" her der det wanna be "rap super star"! Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 texten var jo bra! den der fikk meg til å tenke på den klassiske "Star Wars Kid" her der det wanna be "rap super star"! ja, minnet skikkelig om Star Wars kid Teksten var gangsta shit ass Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Hahaha omg for en lamo. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 En ting som slo meg nå... det er jo faktisk omtrent like innholdsrik som all annen "gangsterrap"... hmm.. gi gutten en platekontrakt. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Gi alle barna som skriker og har kledd seg ut (haloween) plate kontrakt siden de er like innhold rik som dimmu borgir. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Gi alle barna som skriker og har kledd seg ut (haloween) plate kontrakt siden de er like innhold rik som dimmu borgir. Hvis det kommer et barn på døra og drar noen geniale linjer tekst, så RIGHT ON! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 hehe.. Han minnet meg også om han "StarWarsKid" -duden, men allikevel ikke; han her dreit seg ikke ut! Synes jeg da! Synes den lille kladden var vittig jeg! Lo godt.. Ikke av, men med han.. ! hehe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå