djs86 Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Jada, plages fortsatt av disse mailene. Kom hjem fra studietur i går, vært borte i 8 dager og i innboksen min ligger det 150 slike Micro$oft Security Update mailer - som er bare tull. Er det flere enn meg som stadig får titalls av disse hver dag? Uansett, hvordan i alle dager kan jeg slippe å få mailboksen min overfylt med slikt? (skifte e-post adresse er ikke aktuelt da den er meget mye i bruk, Linux legger jeg heller ikke inn) Anyone? Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Om de kommer fra samme mail adresse så bare blokk den. Ellers så har du kansje en smap filter du kan ta på? Om du bruker en hotmail så er det en innebygd, prøv den. Om du bruker Outlock så finnes det mange filtere. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Jeg får også en hel del av disse e-postene. Bruker Mailwasher til å filtrere dem bort, samt legge dem til i listen for blokkerte domener. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Det er SWEN ormen, skulle godt gjøres å blokke den vekk, hvis du ikke har NIS da, for der er det jo spamfileter og virusjekk på mailen, så den skulle nok ta knekken på det. ellers må du enten leve med det eller skaffe deg et spam filter Lenke til kommentar
FungusMental Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 (endret) iHateSpam er et bra anti-spam program - det finnes i både Outlook og Outlook Express-versjoner. Koster litt, da.. Ta en titt på http://www.sunbelt-software.com/product.cfm?id=930. Endret 26. oktober 2003 av FungusMental Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 M$ => 0 sikkerhet, meld deg av mailinglista. Men nå har de din epost, mohaha. Morsomt nok de fleste jeg har overtalt til å teste Linux på desktop fortsatt med det. Når du skrev det så måtte jeg bare foreslå det:D stakkars deg... Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Melde seg av mailinlista ja, det var lurt. Får de mailene jeg også, bruker mailwashertil å blokkere, ser ut som det har avtatt litt i det siste, kommer nesten ingen nå lenger. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Virkelig... MS burde være såpass seriøse at de greier å melde deg av lista. Eller er det det viruset? [morro] Når du installerer Fedora, så står det: Join the mailing list bla bla bla... og nederst står det: Hey! It's better than spam! Noen greier i alle fall å se humoristisk på ting [/morro] Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Det er i allefall ikke Microsoft som sender disse mailene, de sender ALDRI ut info om updates på mail. Så det er et forsøk på å lure til å installere noe humbug ja. Ser ut som det er mange som går i fella, men som sagt så er det ikke så mye av det lenger. De er forøvrig faka så det står at de kommer fra [email protected] bl.a men det er jo ikke vankelig å få til. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Vet det. Men er det ikke noe sånn greie du kan melde deg på nå hvor du får mail hver gang det kommer en ny oppdatering? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå