Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Heh, tror jeg skal gå rundt med en ny T-skjorte hvor det står : I Have X-Ray Vision, you can't hide your boobs under your Niqab!

Edit : TS tror det er flere her som nå venter på svar på hva du har tenkt å gjøre fremover.

Niqab dekker bare hodet så ja den er ikke veldig effektiv til å skule pupper, trenger ikke engang x-ray syn.

Angående tråden mener jeg at kvinner burde ha friheten til å være hva de selv ønsker, om det er tøs og horer de vil være må de få lov til det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du dømmer alle jenter basert på de du får med deg hjem på byen + de du får med deg hjem? Hore er man vel først når man tar betalt, bortsett fra at du synes drinkene er betaling? Du var vel like lett å få med du da ;)

Hvorfor skal man egentlig dømme hverandre så lett basert på sex? Noen vil ha seg med folk og sier lett ja og andre vil ikke. Folk er forskjellige.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Merker det skal veldig lite til for å være hore idag, men jeg personlig foretrekker iallefall å være "hora" som er med noen hjem ,enn en del av den dømmende klanen som slutshamer alle de ser

• Liker 2
Lenke til kommentar

(...)Men jeg blir interessert i å være med en gutt dersom han tilbyr seg å spandere kino/mat/tivoli whatever.

En gutt som spurte en jente om tips til hvordan han skulle gå frem for å få kontakt med ei jenta han liker, som visst nok går i parallell klassen. Sitatet er hente fra "ask.fm" og er jentas svar.

Frustrerer meg litt dette her med spandering. Siden i bunn og grunn spanderer han ikke noe, han kjøper noe. Og han er fullt klar over det. Han kjøper seg en mulighet.

pen diskusjon forresten, TS :)

Anonymous poster hash: 4d5bf...17c

Lenke til kommentar

Hvorfor skal det være vanskelig? Hvis både jenter og gutter vil ha sex, er et ikke bare en fordel at det ikke er så komplisert?

Geir :)

Er ikke det egentlig bare fint da?

Å finne noen som vil ha sex med deg som du er hypp på sex med?

Hvorfor bad'e på det og kalle henne en hore? Fordi hun blir med deg?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Når dama betaler taxien, er det jeg som er hore?

Om du kaster bort penger på drinker og taxi er vel ditt problem. Kvinnfolk i norge selger seg sjelden for et par drinker.

Man betaler for å komme på konsert, møter ei dame kjøper henne en øl. Alle kostnader du har hatt i løpet av kvelden knyttes opp mot å få dama med hjem. Syk mentalitet vil jeg kalle dette.

Lenke til kommentar

Er noe litt turn-off ved damer som er veldig enkle å få med seg. Vet ikke hvorfor, og vil ikke egentlig føle det sånn. Men gjør det likevel.

Anonymous poster hash: f9999...fd9

Det er like turnoff med menn som ikke gidder å gjøre en effort, selv om jeg i utgangspunktet er ute etter det samme. Hyklersk, jeg vet.. men sånn er det bare.

Anonymous poster hash: 1318d...b0a

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...