MeReo Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Har et lite problem her. Har nettopp installert XP på en pc her. Satte den opp i nettverket. Ingenting spesielt med det men, så etter ei lita stund kom broderen å klaga på lagg (CS). Kunne ikke skjønne det for jeg hadde ikke noe opp/ned lasting på gang. Hvertfall ikke på min pc. Til slutt sjekket jeg den nyinstallerte pc'en, til min store overraskelse hadde den en mer eller mindre konstant opplasting på 10 kB/sek :o Hva kan dette skyldes. Har ikke installert noe programvare. Og ikke noe forskjell om firewall'en i XP er på eller av. Oppdatering Har funnet ut av det. Har hatt besøk av W32.Welchia.Worm AKA W32/Welchia.worm10240 [AhnLab], W32/Nachi.worm [McAfee], WORM_MSBLAST.D [Trend], Lovsan.D [F-Secure], W32/Nachi-A [sophos], Win32.Nachi.A [CA], Worm.Win32.Welchia [KAV] Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Høres ut som om den er virusinfisert. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 kjør igjennom med spybot og adaware. og scan for virus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå