diss Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Hei! Med tanke å komme bort fra CS og UT2k3, og heller satse på noe annet gøy, hvilke andre spill er det som virkelig gjelder nå? Er battlefield1942 hot? Det virker som medal of honor har begynt å gå i glemmeboken? The sims? Akkurat nå spiller jeg vietcong, og syns det rocker på multiplayer, men det kan vel neppe sies at "det gjelder" .. Hørt rykter om at Ravenshield begynner å bli ganske stort? hva mener dere? Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Vi har jo CS da som alltid har vært like populært. Star Wars Jedi Academy er jo temmelig hot om dagen. Battlefield og alle dets mods er jo kult Lenke til kommentar
TRS Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 selv vil jeg annbefale Firearms som nettopp kom ut med nye versjon (2.8) Lenke til kommentar
Roarm Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Americas Army Er til og med gratis :wink: Lenke til kommentar
diss Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 Firearms.. Er det en CS mod eller? Cs er jo kult det, men jeg må nok si at jeg begynner å bli temmelig lei det, spillt det i gud vet hvor mange år nå.. Hva med Chrome da? Jeg ser etter spill som er gode i SP og MP, eller SP og MP hver for seg. Splinter cell har fått mye god omtale? tenkte jeg skulle kjøpe det.. ? Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Firearms.. Er det en CS mod eller? HL-mod, ikke CS-mod Lenke til kommentar
diss Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 jah... det stemmer :oops: Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Lol, morro med folk som tror at CS er et eget spill. Battlefield 1942 med expansions kicker! Neverwinter Nights med expansions kicker! Generals: Zero Hour kicker! Lenke til kommentar
santaclaw Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Star Wars Jedi Academy er kjempe kult. Det eier å være jedi knight med lightsaber. Lenke til kommentar
Renzor_ Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Det virker som medal of honor har begynt å gå i glemmeboken? hva mener dere? Medal of honor er det da mange som spiller!Kjempe morro spill ass! Lenke til kommentar
diss Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 hmm.. Vet jo at CS er en HL-mod, men det er jo også et "eget spill". hehe, kommer alt an på hva du legger i begrepet "eget spill" det :wink: Medal of honor rocker, men har det et stort MP "community" ? Lenke til kommentar
Renzor_ Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 finnes da mange MOH klaner i hvertfall... ikkje norske da... Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Enemy Territory er min favoritt for tida. Er et av de mest populære MP spillene, med mange gode custom maps. Og det er helt gratis! Favoritt serveren min er Paulaner, som har gode maps og 50 spillere hver kveld. Orginal mapene er best med en 15-20 spillere. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Vel eg holder på å spille MAFIA og kanskje det er noen mnd gammelt men fy pokker kor kult det spillet er. Og for å ikke snakke om grafikken. :o Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Et annet, spill som kan nevnes er UFO: Aftermath... /Cyrus Lenke til kommentar
diss Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 Ufo: aftermath ja det kjøpte jeg for et par dager siden, myye å sette seg inn i! husker da jeg spillte ufo på begynnelsen av 90-tallet, da var det jo i en klasse for seg! for håper aftermath kan by på noe av det samme cremaster: har du linken til hvor laste ned enemy territory? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Er vel opp til deg sjøl å bedømme hvilke spill som er "hotte" da... Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 cremaster: har du linken til hvor laste ned enemy territory? http://games.activision.com/games/wolfenstein/ Lenke til kommentar
diss Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 arve: det er vel ikke opp til meg å bedømme hvilke spill som er populære nå for tiden? det er det massene som avgjør, og det er derfor jeg spør her. Jeg er ikke så interessert i å lese anmeldelser dagen lang, men heller høre brukernes (dvs spillernes) synspunkter og erfaringer. Jeg føler dette er tryggere for min egen del, da jeg spør i den nisjegruppen av spillere som jeg selv tror jeg tilhører. Lenke til kommentar
HatOBjekt Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 starcraft! ellers er vel vice city inne på lan no da! kanskje muligens også airfix dogfighter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå