Beeee183 Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 jeg skal sette opp en cs server... men jeg får ikke åpna porter så det funker... plz ikke hendvis til www.relativt.net... jeg må vite hvordan man gjør det på endring.nextgentel.no å foresten jeg har nextgentel med netopia 3351 ruter... og hvis det hjelper så har jeg flere pcer i nettverk gjenom en ruter 2... men det skal gå fint for en venn av meg har samme ruter til og dele pcene men telenor internett og han får satt opp... jeg sier takk på forhånd til alle svar Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Logg inn på endring.ngt.no og når programmet har startet ser du nede til høyre og velger counter strike server fra drop-down-listen. Klikk legg til oppføring. Da var du ferdig. Du må evt. gjøre noe lignende i ruter #2 - forstod det slik at du har enda en ruter mellom NGT-ruteren og PCene. Din eksterne IP-adresse finner du på www.whatismyip.com IPen til serveren din blir da 80.202.xx.xx:27015. Lenke til kommentar
Beeee183 Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 sånn har jeg det ngt ruter ----------------Router2-----------pcer takk for svar Lenke til kommentar
Beeee183 Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 Logg inn på endring.ngt.no og når programmet har startet ser du nede til høyre og velger counter strike server fra drop-down-listen. quote] skjønte ikke det helt Lenke til kommentar
Beeee183 Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 for hvor finner man det counter-strike fra drop lista? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Får ta det steg for steg da: -Gå inn på endring.nextgentel.no -Velg din ruter -Nå skal du logge inn: Skriv inn brukernavn og passord (samme som brukes på hoved-emailen, kundesider og sånt) -Nå skal det komme en popup og en forespørsel om å installere et lite program. Klikk JA på dette. -Sjekk dette screenshottet -Følg anvisningene på screenshottet Som jeg antydet i den første posten må du sikkert gjøre noe lignende på ruter #2 Lenke til kommentar
Beeee183 Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 får ikke opp det på ruteren min.. har netopia og det er bare webserver, mailserver, ftp server, ssh og noe sånt deskop greier som kommer opp Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 får ikke opp det på ruteren min.. har netopia og det er bare webserver, mailserver, ftp server, ssh og noe sånt deskop greier som kommer opp Mystisk : Du får gjøre det manuelt da Klikk lag egen NAT og skriv inn porten 27015 som er standard port til CS servere Lenke til kommentar
Beeee183 Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 takk menmiin er ikke lik... jeg fant en feil i det jeg hade prøvd... ipen til den ruteren jeg deler med var ikke 10.0.0.2 men 10.0.0.4 så nå har jeg prøvd og åpne porten på interne ipen 10.0.0.4 noe jeg håper funker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå