Gå til innhold

ADVARSEL !! CoolerMaster Aeorgate II

Anbefalte innlegg

Ville bare formidle at den saken der begynte å brenne inni pc-en. Åpen flamme.

Kjente merkelig lukt og bøyde meg ned for å sjekke inni pcen. (Har vindu)

Sjokket så jeg røyk og åpen flamme. Skulle dra ut kontakten men den slo seg av av seg selv før jeg kom så langt. Demonterte og så at det var ene vifteutgangen (nr. 4) som var begynt å brenne. På den aktuelle utgangen står en Pabst 80x80 19db vifte. På de andre utgangene står: Utgang 1: 120x120 Pabst, Utgang 2: Pabst 80x80 19db, Utgang 3: den interne viften i Aerogaten.

Flammene har lagd merker i hard-disken over, men alt ser ut som om det virker....

Kan poste bilder senere... nå er det ikke tid desverre.

mvh pica

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ville bare formidle at den saken der begynte å brenne inni pc-en. Åpen flamme.

Kjente merkelig lukt og bøyde meg ned for å sjekke inni pcen. (Har vindu)

Sjokket så jeg røyk og åpen flamme. Skulle dra ut kontakten men den slo seg av av seg selv før jeg kom så langt. Demonterte og så at det var ene vifteutgangen (nr. 4) som var begynt å brenne. På den aktuelle utgangen står en Pabst 80x80 19db vifte. På de andre utgangene står: Utgang 1: 120x120 Pabst, Utgang 2: Pabst 80x80 19db, Utgang 3: den interne viften i Aerogaten.

Flammene har lagd merker i hard-disken over, men alt ser ut som om det virker....

Kan poste bilder senere... nå er det ikke tid desverre.

mvh pica

At vifteutgangene begynner å brenne tyder vel på at du har koblet på for kraftige vifter på dem. Neppe kassa sin feil ;-)

Husk: de begrensningene ang. maks strømuttak gjelder for ALLE fan-header'ne ... .. .ikke bare en av dem.

Lenke til kommentar

At vifteutgangene begynner å brenne tyder vel på at du har koblet på for kraftige vifter på dem. Neppe kassa sin feil ;-)

Husk: de begrensningene ang. maks strømuttak gjelder for ALLE fan-header'ne ... .. .ikke bare en av dem.

Hepp, det du skriver her er bare tull. Utgangseffekten på 99% av alle viftekontrollere er PR kanal. 8)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...