Tomio Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Jeg får ikke tastaturet mitt til å fungere, dvs større og mindre tegnene. Har prøvd å legge inn drivere til pc som whitebox har på sin nettside samt fått en ny driver fra whitebox i går men søren heller den fikset ikke tasturproblemmet mitt. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Håper på at noen kan hjelpe please????når jeg trykker på større og mindre tastene gir disse en kommando som tilsvarer ALT GR på et vanlig tastatur. Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Hvis du mener at du har gjort alt du kan, så send den i retur. Lenke til kommentar
Senshi Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Hei! Jeg hadde samme problemet, men hvis du går til Whitebox sine support sider finner du en tastatur fix: http://www.whitebox.no/default.asp?Action=...L+50%5CTastatur Bare følg instruksjonene som står i textfilen. Verdt å merke seg at du trenger windows cd, det trengte hvertfall jeg. Etter at du har fulgt det som står i denne filen skal >><<><>< tastene funke normalt.. Mvh -Senshi- Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Hmm...ser ut som om maskinene ikke er laget med norsk tegnesett og at dette løses med en patch bare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå