Terradoc Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Vifta på min nye Powercolor 9800pro vil ikke starte noen ganger, og da krasjer pc'n etter 5-10 minutter av overoppheting. Virker som det bare er dårlig olja, dytter litt på den noen ganger så kommer den igang. Tips til et slags hardware monitor som sjekker skjermkort-temperatur ? Evt hva skal jeg gjøre? Har lite lyst til å sende inn kortet til komplett og vente 2 uker på et nytt (eller at de ikke har funnet noe galt med det). På forhånd takk! Lenke til kommentar
zyver Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 hvordan krasjer pc`n???? restarter den eller???? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Ta skjermkortet på garantien, som du sier så virker det som om det er feil på vifta eller oljen er for tykk Lenke til kommentar
Terradoc Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 hvordan krasjer pc`n???? restarter den eller???? Alt stopper opp, ikke engang musbevegelse, så blir skjermen svart. Like før det blir det gjerne stygge artifacts på skjermen. Og kjøleribba på skjermkortet er så varm at jeg kan bruke den som kokeplate (for varm til å ta på) når den har krasja. Så det er helt klart varmen... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Som sagt ta det på garantien, GPU kan ha blitt skadd av varmen, så nytt kort er nok det tryggeste Lenke til kommentar
zyver Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 ok... når jeg spiller vice city og bf henger bildet seg opp...noen ganger må jeg restarte!!! neste gang skal jeg skjekke om det er varmt... har 9600pro Lenke til kommentar
Terradoc Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 litt kjedelig å vente så lenge på å få et nytt (om de bekrefter feilen), kan jeg ikke bare leke med litt symaskinolje og se om jeg får smurt dritten? btw, hvorfor går cstrike ned i 20fps når alle andre spill går bra? Bruker catalyst 3,7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå