ThaKladd Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Jeg har oppdaget et lite problem som hovedsakelig skjer når jeg spiller spill..... Jeg kjøpte meg spillet "Trains and Truck Tycoon" og når jeg spilte det så slo PC'n seg plutselig av helt uten forvarsel... dette skjedde flere ganger, noen ganger etter kort tid, andre ganger etter lengre. Det skjedde også en gang under en installasjon av et program. Hva er galt nå... noe med strømforsyning? windows? spillet? prossesoren/hovedkortet? Lenke til kommentar
BWW Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Kan være flere ting. Hovedkortet/skjermkortet - feil/gml drivere. Kan være stømforsyningen - har opplevd de merkligste ting med dårlig PS. Hva slags grafikkkort har du? Lenke til kommentar
ThaKladd Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 det kunne vært skjermkortet ja.. har en GeForce 2 64 mb mx200... Installerte XP driver til den, men det var en stund siden jeg lastet ned den - men kortet er jo "gammelt" så tror neppe de har kommet ed fler eoppdateringer... spørsmålet er hvordan skjermkortet får PC 'n til å skru seg av sånn plutselig... har hatt problemer med skjermkort før men det er ikke av denne typen. PC ellers er en AMD Athlon 1133 Mhz, med 124 + 256 mb DDR ram(det kunne alltids vært rammen au da)... Jeg vil helst ha ny PC, men har ikke peng så jeg må nøye meg med å slite ut den gamle... Lenke til kommentar
MorganW Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 prøv å installere de nyeste driverene på ny.. funket hos meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå