Gå til innhold

Hjelp til nye "håndtak" til sparkesykkel! Trenger bredere.


Magnuz3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var ung da sisse sparksyklene med små hjul kom, og jeg hadde aldri behov for brede styre. Orginalt styre gir deg mer enn nok kontroll i tillegg til at barspinn blir mye enklere. Om du allikevel trenger et brede styre så må du nok belage deg på å fikse det selv.

 

Få tak i et rør i riktig dimmensjon og kapp det til slik du vil ha det, så er det jo bare å overføre hådatakene fra ditt orginale styre eller eventuelt bare bruke styretape (beregnet for landeveissykler). For å feste styret boer du hull der disse knottene nå sitter og kjrer inn noen bolter.

Lenke til kommentar

Jeg var ung da sisse sparksyklene med små hjul kom, og jeg hadde aldri behov for brede styre. Orginalt styre gir deg mer enn nok kontroll i tillegg til at barspinn blir mye enklere. Om du allikevel trenger et brede styre så må du nok belage deg på å fikse det selv.

 

Få tak i et rør i riktig dimmensjon og kapp det til slik du vil ha det, så er det jo bare å overføre hådatakene fra ditt orginale styre eller eventuelt bare bruke styretape (beregnet for landeveissykler). For å feste styret boer du hull der disse knottene nå sitter og kjrer inn noen bolter.

Takk! Da prøver jeg det! Fant også en youtube video om noen som hadde gjort det samme! Skal painte bar og hele sparkesykkel svart så man kan ikke se forskjell http://youtu.be/Frp68qDJZlE har ikke noe imot flere forslag :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...