Vittu Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Jeg gjorde noe tilsvarende for ett par år siden. Kjøpte bil til 220k med ca 60,000 i egenkapital. Var selv lærling. Var ikke noe problem med lån, selv om lånet gikk over lengre tid enn lærlingtiden. Ettersom lånet skulle stå på meg, måtte også bilen stå på meg og samme med forsikringen. Fikk imidlertid god pris og bra forsikring hos If da bilen var ganske ny. Solgte imidlertid bilen etter 9 måneder da jeg heller ville kjøpe leilighet Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Ikke gå på smellen jeg gjorde: Bodde hjemme uten å betale noe som helst, kjøpte bil til 260k som 22åring og hadde ikke mulighet til å flytte ut før i fjor, som 26 åring I dag hadde jeg LETT prioritert leilighet frem for bil om jeg hadde visst det jeg vet nå for 5 år siden. 3 Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Jeg gjorde noe tilsvarende for ett par år siden. Kjøpte bil til 220k med ca 60,000 i egenkapital. Var selv lærling. Var ikke noe problem med lån, selv om lånet gikk over lengre tid enn lærlingtiden. Ja. For et par år siden Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Banken vil uansett kreve at bilen er forsikret med full kasko, ergo dyrt. Du må uansett på et eller annet tidspunkt begynne å opparbeide deg egen forsikringsbonus, og da lønner det seg å ha billig bil med ansvarsforsikring i en periode. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå