rivaldo Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Siste tiden har jeg vært plaget med at spill henger seg. Jeg lurer på om det har med mitt audigy kort å gjøre. Jeg hadde ikke dette problemet så vidt jeg kan huske før jeg oppgraderte lydkortet. Det som skjer er at alt utenom lyden fryser hvert 7-8 sekund. Da låser alt seg. Lyden fortsetter i bakgrunnen. Så fryser det med 'en gang. Så vente igjen. Så får jeg spille i 7-8 sek før det fryser. Sånn bare fortsetter det. Jeg trenger hjelp. Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Du har vel kanskje prøvd å bytte lyd kort eller bruke integrert lyd for å se om det blir noe endringer ? Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Jeg hadde bare skrot med mitt Audigy-kort i begynnelsen, så flyttet jeg det en PCI-plass ned og siden da har alt vært fryd og gammen. Verdt et forsøk. Så kan du prøve nye drivere, de hjelper på noen mindre problemer. Lenke til kommentar
mr x Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 du skriver ikke noen om hvilket hardware du har ellers.. er det ati grafikkort du har ! prøv med agp x4 og fastskriv av i smartgart(menyen til kortet) eller opptatere driverene til lydkortet ditt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå