Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Klarer ikke gjenopprette pcen min

Anbefalte innlegg

Har flyttet alt fra Acer-harddisken over til Data, og må derfor gjenopprette den stasjonære pcen for å fikse rotet jeg har stelt i stand. Problemet er at det ikke fungerer å gjenopprette den. Vet noen hva som skjer/hvordan jeg skal fikse det?

Har Windows 8

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du brukt klipp ut/lim inn funksjon eller kopier funksjon? Hvis viktige systemmapper nå er borte fra C: partisjon/disk så er eneste muligheten å manuelt flytte/kopiere tilbake til C: igjen så lenge gjenoppretting ikke funker. Booter maskinen ennå?

Edit: Eventuelt reparer med Windows installasjonsplate eller fra gjenopprettingspartisjon på driven din hvis du har det. Dette alternativet vil dog ikke fikse programmer osv som ikke virker. Disse må da i såfall installeres på nytt.

Endret av SteinarN
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Grunnen til at du ikke får startet noen programmer er fordi du prøver å starte et tomt skall. Programmene ligger ikke der ikonet sier at det er fordi du har flyttet på det. Enten kan du flytte de tilbake. Eller så kan du formatere.

Hvis du ikke har plass så må du da slette en del ting før du flytter det tilbake...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Grunnen til at du ikke får startet noen programmer er fordi du prøver å starte et tomt skall. Programmene ligger ikke der ikonet sier at det er fordi du har flyttet på det. Enten kan du flytte de tilbake. Eller så kan du formatere.

Hvis du ikke har plass så må du da slette en del ting før du flytter det tilbake...

Jeg slettet masse på Acer for å få plass til programmene jeg skulle flytte tilbake, men det stod at det ikke fungerte. Har fikset det nå da!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...